Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg har et lite problem jeg har slitt med en stund. Dette har blitt et såpass stor problem for meg at jeg bare må spørre dere om dette er noe jeg bør gå videre med. Min fetter venter en liten tulle i Juni som alle bare venter på at skal komme til verden. Dette er egentlig den første i familien (les "nyere familie"), så alle er mer eller mindre i høygir nå i vinter. Det er jo en bra ting. Men nå skal jeg komme til poenget. Hans farfar (og min...) var i motstandsbevegelsen i Danmark i månedene før Oslo ble landgått av Tyskerne under 2verdenskrig. Han ble senere konvertert og ble ingeniør i det tyske Luftwaffe/flyvåpen (han designet faktisk nesehjul-lemmen på Heninkel HE 111, som aksjonerte i Warsawa i 1949). Senere deltok han i okkupasjonen av Norge og bisto Wermarcht i dette. Min fetters oldefar (og min igjen...) ble født under Franco-Prussian krigen i 1870, og jobbet for den Tyske arme under 1 verdenskrig. Jeg vet at min fetter allerede har bestillt henna-tatovering av en "SS FreiMarcht" , og at barnerommet er dekorert med Swastika kors over seng. Dåpsgaven (en Juggernaut Schmitwerk SS bajonett) er også pusset og lagt klar. Ojda... igjen snakker meg meg helt bort her :-) Fort gjort! Jeg skal komme til poenget:Er det noen som har erfaring med noen bra flaskevarmere på markedet? Er det noen man bør unngå eller er de alle like bra? (jeg vet at noen har opplevd for kald melk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!! Jeg varmer flaskene i vannbad, synes det er like greit! :-)

Skrevet

Jeg slår et slag for dette innlegget :D

Skrevet
:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...