Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Han ble konfirmert i vår, og fikk en solid sum penger, som han satte i banken for å spare til studier. Fant i dag ut at de har mamma brukt opp litt etter litt, uten å fortelle om det. Vet ikke på hva. Antar at dette er lov ettersom han er bare 15 år? Har han overhodet noen rettigheter?
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Huff stakkar gutt! Det var skikkelig råttent gjort av henne! Håper hun i det minste har tenkt og betale han tilbake...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Stakkars lille broren din!!! Har hun ikke penger selv?? Akkurat hva min mor gjore mot min søster, helt sykt!! Blir så sint når jeg hører om det.. Hadde hatet moren min så utrolig mye om jeg var han!! Og hvorfor i all verden tenkte ikke faren deres på og ha det på seg? Eller ha konto sammen med mora du så hun ikke fikk ut de pengene. hadde de hatt det sånn så måtte hun hatt faren din sitt samtykke også når hun tok ut penger.. Stakkars gutt!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Akkurat som mine foreldre gjorde med mine penger også. Jenta mi (14 år) har egen brukskonto med visa kort som hun disponerer selv, hverken mor eller far kan ta ut penger derfra. Sparekontoen måtte vi disponere.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 uff... her har vi konto til ungene som både mor og far må være sammen om å ta ut av, selv om vi ikke bor sammen lenger... noe klarer vi da å være enige om vet ikke om han har noen rettigheter jeg
Miss Misantrop Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Håper du står på i mange år fremover, til moren din har hostet opp hver eneste krone med rente. Hun får sikkert en trygd du kan få henne til å betale av hver den 20. Jeg foreslår sterke sosiale sanksjoner om hun ikke følger dette. Godt han har en søster som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå