Gå til innhold

Puls slag i magen?

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg kjenner det som om det er puls i magen, veldig plagsomt, får det noen ganger per dag, mest på kvellen kansje.. Hva er dette?, noen som kjenner det likt?

Pulsen går får seint til å være både meg å babyen sin.. Kan også kjenne pulsen viss eg legger en hand ned på. Å tror slagene er for svake til at det er babyen som hikker.. Kjenner slagene ca 5-10 cm under nalven, mest på venstre side.. Som sagt veldig plagsomt.. Kan være i flærre minutt, nå har det sikkert vert i minst 7 min..

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker jeg hadde det sånn i forrige sv.skap... eneste "forklaring" jeg hadde, var lemus...? vet jo ikke om det var det.. men jenta mi var iallefall frisk og rask.....

Skrevet

Jeg også har det akkurat sånn. Ser ut som babyen nesten puster litt tungt inni der.........selvom det ikke selvfølgelig ikke er tilfellet! Aner ikke hva det kan være jeg, og syntes nesten det er litt ekkelt når det står på..... Godt å høre at det flere som opplever det, så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for :-)

Skrevet

Jeg kjenner pulsen i magen både som gravid og når jeg ikke er det. Av og til så krftig at magen "hopper" litt. Så det er nok helt normalt:)

Skrevet

Vi har jo hovedpulsåra som går ned i lysken, ofte så¨kan slagene forplante seg litt opp til magen. :) ingen fare. jeg har det også sånn :)

Skrevet

Jeg kjenner min egen puls veldig godt i magen når jeg er gravid.

men jeg kjenner å når bebi hikker og det kjennes ut som leamus eller en treg puls:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...