Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og samboeren min har vært sammen i 3år nå, vi har en nydelig datter sammen, og jeg vet at hun er den rette for meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å dele livet mitt med noen andre enn hun.

Så jeg har lyst til å fri til henne. Jeg vet selv at jeg er ikke flink å stelle i stand romantiske ting. Så jeg lurer på om det er noen her inne som kunne gitt meg noen ideer om hva jeg kan gjøre, hvor og hvordan. Ja litt tips rett og slett.

Håper det er noen som kan hjelpe meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan

Lage en romantisk middag ( lag noe du vet hun liker, må ikke være kjempe fancy) Tenn et levende lys..

Mer trengs ikke.. legg ringen litt gjemt inne i desserten.. feks i skålen med is, sjokoladepudding eller hva du velger..

Når hun oppdager ringen kan du jo begynne å si hvor glad du er henne og hva hun betyr for deg og ende de fine orda med den hellige setningen ;)

eller du kan gå ned på kne, som de fleste jenter syns er svært romantisk i seg selv..

Skriv " vil du gifte deg med meg " på noe.. enten i stort format på et speil ( lett å vaske av ) .. en kake, en t shorte osv..

hvis du vil ut av huset kan du jo reise på en restaurant og på forhånd spørre om hjelp til å legge ringen i desserten hennes?

du kan jo tenne en hel haug med lys og skrive " vil du gifte deg med meg " i snøen, eller av lysa? .. kjøre til et sted der det er god plass til å leke seg i snøen ..

noen forslag i alle fall ;)

Skrevet

Kjæresten min ga meg en weekendtur til Roma i bursdagsgave. Den siste kvelden vår der spiste vi en god middag på en koselig resturant. På vei hjem gikk vi innom fontana di trevi en siste gang, for jeg er så fascinert av den fontenen. Han oppførte seg litt rart, og begynte å si så mye fint til meg... Så gikk han ned på kne og fridde, med ring og det hele. Fantastisk!

Lykke til med frieriet!!! Hun lir nok lykkelig uansett hvordan du velger å fri :D

Skrevet

Fikk noen ganske gode tips her i ste.. Men å reise et sted den har jeg ikke tenkt på. Det kunne vært noe ja. :) Sikkert like greit å fleske til med noe slikt ja. Jeg vet jo akurat hvor hun kunne tenkt seg å reise og hva hun vil se. Vet også at det er mange flotte restauranter der også.

Tusen takk for tipset.

Skrevet

Jeg synes hvertfall det var en utrolig fin måte å bli fridd til på. Det kom totalt uventet, og det var veldig romantisk! Alle (jenter) jeg forteller det til blir sååå misunnelige, hehe :)

Håper frieriet blir vellykket!!! Masse lykke til! :D

Skrevet

Okei. Jeg vet om et spesielt sted hun ville blitt veldig glad for å få reise til. Jeg tenke å bruke en helg der. Vi har jo også en liten datter på 7mnd, vi bør jo ha hun med, eller hva mener dere? Jeg vil ha hun med meg hvor enn jeg drar. Klarer ikke tanken med å la hun være hos noen andre så lenge.

Skrevet

Ja, ta med datteren deres! Du får benytte sjangsen til å fri når hun sover, hehe.

Skrevet

Je kan jo fortelle hvordan mannen min fridde til meg. Da var barnet vårt nesten 1 år.

Han visste at jeg ville sette pris på Spa. Han ba meg selv bestille massasje og klokkeslett, men sa at han gjerne ville få massasje han også, på samme rom som meg. For det finnes massasje for to, og da blir dere massjert sammen. Vi ankom spa-hotellet 1 time før selve spa-bahandlingen for å svømme litt og sitte litt i jacuzzi. Mens vi satt i en liten basseng, la han seg over meg og fortalte meg hvor høyt han elsker meg, hvor mye jeg betyr for han og at han er sikker på at jeg var kvinnen i hans liv, han ikke kunne se for seg livet uten. Så gikk han ned på kne a vannet og sa: vil du gjøre meg til verdens lykkeligste og gifte deg med meg? jeg fikk en vakker ring på fingeren og nærmest ropte JA!! Så gikk vi sammen inn for å få deilig massasje og avsluttet kvelden med en deilig middag på hotellet.

Jeg kunne ikke tenkt meg noe annet.

Uansett hva du gjør eller finner på, er det viktig at den dagen du frir (og helst mange andre dager også) at du bruker den på kun henne. Vis henne at du mener det, behandl henne som princesse og gi henne den oppmerksomhet hun fortjener. Se henne i øynene og kyss henne! DET vil gjøre dagen FLOTT!

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...