Gå til innhold

Hodeverk i dagevis.....noen andre som er plaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 15 fullgåtte uker og har hatt(og har) hodepine som nå har vart tre dager, vært endel plaget av hodeverk de siste par månedene.... Noen andre som har det slik? Blir sliten av å gå slik....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vært en del plaget i det siste, jeg pleier ellers aldri ha hodepine. Hos meg er det nok, dessverre, blodtrykket som er litt for høyt. Har du sjekket ditt, forresten?

Skrevet

Jeg og.... så godt som aldri plaget av det ellers.

Blodtrykket mitt er ok, men jordmor sa det kunne ha med økt væske.

Skrevet

Er sjelden plaget med hodepine ellers, men har nå hatt hodepine hver dag i halvannen uke...er 15+5 i dag. Drikker masse, men synes ikke det hjelper. Jeg har litt lavt blodtrykk, så er ikke det -men har forstått det er ganske vanlig å ha en del hodepine. Har du ikke sjekket BT så sjekk det ja!

Skrevet

Takk for svar, jeg tenkte meg en tur til legen i morgen. om det er høyt blodtrykk hva skjer da? Hadde svangerskapsforgiftning med førstemann og slet med høyt blodtrykk da, men det var da ikke så tidlig i svangerskapet som dette..... Er så redd for å få det igjen, for det var ikke kjekt.

Skrevet

Har du høyt vBT får du tettere oppfølging iallfall. Men det trenger jo ikke være det da! kanksje du ikek drikker nok? Sover du bra? Stress? Mye foran skjermen? Mange ting som kan gi hodepine. Vi får håpe på det beste:)

Skrevet

Jeg drikker masse, for det meste bare vann. Sover greit, pc bare når jeg er på disse sidene(litt om kvelden). Men litt stressa ja, travelt på jobb... Vel jeg må nok til legen så får jeg se hva han sier, men er redd det kan være høyt blodtrykk. Takk for responsen ;)

Skrevet

Sliter også noe grusomt med hodepine. Slitsomt, for jeg vil helst ikke ta paracet, men innimellom er jeg nødt fordi jeg aldri får ro.

Drikker mye, trimmer, har fint blodtrykk- så det er nok bare noe jeg må leve med..

Skrevet

Ja jeg fikk vel mer eller mindre det som svar av legen i dag. Alt var i orden og jeg har fått høre hjerteslagene til den lille i magen, det var deilig. Kjenner jeg slapper mer av nå så hodet får være hode, får være flink til å ta det med ro( ikke så enkelt med to gutter på 4 og 7...).

Skrevet

Jeg pleier aldri å ha hodevært, så for meg skal det da ikke så mye til før jeg syntes det er vondt..Men jeg gikk nå sist uke med hodevært konstant i to døgn. *slitsomt* Og jeg drakk MYE vann, og det hjalp, hodeværken ga seg gradvis. Ofte er det tegn på vannmangel i kroppen ved hodeværk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...