Lompa75 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 *frustrert* Jeg har prøvd det meste... Har fått tilbud fra bl.a ei som bor over 7 km unna... Jeg har ikke førerkort, så det er umulig for meg å komme meg dit. Ååååååååååh hmrf%¤?*[email protected]... Hvilken politiker vil møte meg nå????
kokosyklus Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Utrolig kjipt og frustrerende... Sitter i samme knipa selv, får ikke vite noe før neste uke og jeg begynner i jobb fredagen den uka... Har ikke søkt permisjon fordi jeg er blitt lovet plass "ett eller annet sted"... jeg frå brev i posten. det kan være alt fra Montebello til Ahus noe som blir svææært vasnkelg med "bare" en bil. Montebello er langt unna Sogn halv syv på morgene. Stakkars barn og stakkars oss. Alternativet er å blihjemme uten penger. Utrolig mange som går bankrott på dette idiotiske systemet.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Er det mulighet for at dagmammaen kan hente barnet hjemme? Mot et tilleg kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå