Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 og hva skal vi snakke om der, annet enn barnefordeling?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det er gratis, og i utgangspunktet skal man bare snakke om barnefordeling. Men vi har snakket om mye annet også, fordi vi ikke blir blir enige, så da har vi diskutert feil i forholdet og sånn. Det er kjempegod støtte.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Vi hadde jo planlagt hva som skulle avtales, og så ombestemte han seg uten å si det til meg. For din egen del er det jo greit om du har et ønske om hvor barna skal bo, og gode argumenter for. Og forbered deg på å bli snakket dritt om, hvis bf er av den typen. Jeg visste ikke at min eks var slik. HUSK Å IKKE SNAKKE DRITT OM HAM ELLER NOE! Husk at du bare vil det beste for barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå