Gå til innhold

Koster mekling noe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva skal vi snakke om der, annet enn barnefordeling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gratis, og i utgangspunktet skal man bare snakke om barnefordeling. Men vi har snakket om mye annet også, fordi vi ikke blir blir enige, så da har vi diskutert feil i forholdet og sånn. Det er kjempegod støtte.

Skrevet

Bør vi forberede oss noe?

 

Skrevet

Vi hadde jo planlagt hva som skulle avtales, og så ombestemte han seg uten å si det til meg. For din egen del er det jo greit om du har et ønske om hvor barna skal bo, og gode argumenter for. Og forbered deg på å bli snakket dritt om, hvis bf er av den typen. Jeg visste ikke at min eks var slik.

 

HUSK Å IKKE SNAKKE DRITT OM HAM ELLER NOE! Husk at du bare vil det beste for barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...