Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 1. Jeg har skjært meg i fingeren. Synes dere jeg skal la skinnfilla ligge på eller ta den av? OBS OBS OBS! Det er midt i leddet og blør skikkelig. 2. Jeg har bekkenløsning og når jeg bæsjer gjør det helt ubeskrivelig vondt. Er det mer vondt å føde? 3. HJEEELP! Jeg lager dessert. Nå har den stått mye lenger inne i ovnen enn det den skal. Har jeg gjort noe galt?? 4. Hva man skal ha med i fødebagen?? - Barbersaker! Det hadde jeg ikke med sist, men HELDIGVIS hadde mannen med. Digg å få tatt leggene, virka nesten som om håra der ble pressa ut samtidig med ungen.... 5. Kan jeg skrelle potetene nå og la de ligge i vann til jeg skal koke de??? Skal jo ikke spise før om fem timer. 6. Hei alle på anonymforumet! Hvorfor får jeg ikke logget inn med mitt vanlige brukernavn?? 7. Jeg sier ingenting om hva jeg selger eller hvilke tjenester jeg tilbyr. Hvor mye er det vanlig å regne i bruttofortjeneste? 8. Studiet går til helvete. Jeg prøver og prøver, men får ikke til. Hva skal jeg gjøre? 9. Har de flere dresser igjen i størrelse 104 fra LEGO på Barnas Hus i Oslo? 10. En venn av meg har bedt meg på middag, TV-kos og boblebad lørdag kveld. Er det drøyt, utroskap eller over streken? Jeg spør dere helt fremmede damer på anonymforumet, fremfor å snakke med min samboer. Det mener jeg er lurt. 11. Kjæresten min vil komme i munnen min. Selv synes jeg det er kjempeturn-on, men er det ok for dere? 12. Kjæresten min vil ta meg i ræva. Jeg har også kjempelyst til det. Er det greit for dere om han gjør det? 13. Kjæresten min vil at jeg skal amme han. Dette synes jeg er grusomt ekkelt. Har lyst til å si nei. Noen anonyme her inne med innvendinger, eller er det i orden at jeg sier nei? 14. Jeg kommer nettopp fra svangerskapskontroll og samtale med jordmor/lege. Hva betyr L og A og + og – og alle de andre postene i skjemaene mine? 15. ” Hahaha dere med OLDERWALDER pose!”. Jeg har nettopp sett på TV2-hjelper deg. Den posen brenner opp på null komma niks, og jeg som mor/kommende mor, synes det er morsomt. Jeg koser meg også hvis jeg får vite at noen har den. 16. Jeg føler meg ikke vel med masse hår i skrittet. Er det teit å barbere det bort før GU?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Har du bare tatt "print screen" nå igjen?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 17. jeg har hatt diare i dag... kan dy være starten på en fødsel http://www.dinbaby.com/forum/thread/139407651
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Nei, som du ser har jeg tatt en ny vri denne gangen. Tatt med noen fra romjula også. Les: potene og skinnfilla.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 1. Jeg har skjært meg i fingeren. Synes dere jeg skal la skinnfilla ligge på eller ta den av? OBS OBS OBS! Det er midt i leddet og blør skikkelig. Svar: Riv den av, og pass på at du skjærer av litt ekstra også! Ram det inn så du aldri glemmer det. 2. Jeg har bekkenløsning og når jeg bæsjer gjør det helt ubeskrivelig vondt. Er det mer vondt å føde? Svar: Neida, det er derfor menn hele tiden kan beskrive det å gå på do som å føde. 3. HJEEELP! Jeg lager dessert. Nå har den stått mye lenger inne i ovnen enn det den skal. Har jeg gjort noe galt?? Svar: ÅÅÅ, ditt nek!!!! Nå har du ødelagt hele dagen! Hva gjør du egentlig i nærheten av en komfyr?? Du burde ikke hatt barn! 4. Hva man skal ha med i fødebagen?? - Barbersaker! Det hadde jeg ikke med sist, men HELDIGVIS hadde mannen med. Digg å få tatt leggene, virka nesten som om håra der ble pressa ut samtidig med ungen.... Svar: Husk også bøker, masse bøker! Det er så greit å ha noe å lese på imellom slaga, også blir det innmari kjedelig tilslutt. For ikke å snakke om øreplugger! Det er noen unger der som bare skriker... 5. Kan jeg skrelle potetene nå og la de ligge i vann til jeg skal koke de??? Skal jo ikke spise før om fem timer. Svar: Nei, ikke hvis du er gravid. Det er farlig for nurket. 6. Hei alle på anonymforumet! Hvorfor får jeg ikke logget inn med mitt vanlige brukernavn?? Svar: Det er ingen som kan logge inn med anonym... 7. Jeg sier ingenting om hva jeg selger eller hvilke tjenester jeg tilbyr. Hvor mye er det vanlig å regne i bruttofortjeneste? Svar: ca 1000,- Men hvis du jobber på gata i Oslo må du regne med litt nedgang nå. 8. Studiet går til helvete. Jeg prøver og prøver, men får ikke til. Hva skal jeg gjøre? Svar: Ta opp ett nytt! 9. Har de flere dresser igjen i størrelse 104 fra LEGO på Barnas Hus i Oslo? Svar: Nei, men hvis du tar en snartur til Henningsvær, så skal de ha igjen noen der. 10. En venn av meg har bedt meg på middag, TV-kos og boblebad lørdag kveld. Er det drøyt, utroskap eller over streken? Jeg spør dere helt fremmede damer på anonymforumet, fremfor å snakke med min samboer. Det mener jeg er lurt. Svar: Husk å oppdatere oss når du blir kastet ut, og klag over hvor sjalu og urettferdig han er! 11. Kjæresten min vil komme i munnen min. Selv synes jeg det er kjempeturn-on, men er det ok for dere? Svar: Bare his du tar bilder\film og legger det på youtube. Husk link her. 12. Kjæresten min vil ta meg i ræva. Jeg har også kjempelyst til det. Er det greit for dere om han gjør det? Svar: Se 11. 13. Kjæresten min vil at jeg skal amme han. Dette synes jeg er grusomt ekkelt. Har lyst til å si nei. Noen anonyme her inne med innvendinger, eller er det i orden at jeg sier nei? Svar: se 11 og 12 14. Jeg kommer nettopp fra svangerskapskontroll og samtale med jordmor/lege. Hva betyr L og A og + og – og alle de andre postene i skjemaene mine? Svar: Ingenting, det er bare for at du skal bli supernervøs!! 15. ” Hahaha dere med OLDERWALDER pose!”. Jeg har nettopp sett på TV2-hjelper deg. Den posen brenner opp på null komma niks, og jeg som mor/kommende mor, synes det er morsomt. Jeg koser meg også hvis jeg får vite at noen har den. Svar: Meldingen din er sporet, barnevernet kommer straks. 16. Jeg føler meg ikke vel med masse hår i skrittet. Er det teit å barbere det bort før GU? Svar: JAAAA! Du må ikke barbere deg!!! Da virker ikke ultralyden som den skal, og de kan bomme på termin med opptil 4 uker!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Nok en klassiker.. Men du glemte å ha med minst èn "Jeg har et symptom som kan skyldes uendelig mange årsaker. kan jeg være gravid?"- tråd Takk for en god latter!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Hva med den sjarmerende blomsten som lurte på hvorfor menstruasjonen hennes var så ustabil, og valgte å legge frem spørsmålet sitt på denne yndige måten: HELVETE HELLER DA! ER DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG Å SVARE PÅ DETTE SPØRSMÅLET? NOEN HER INNE MÅ JO VITE. SIDEN DERE SKRYTER PÅ DERE AT DERE KAN ALT!! Hahaha! Er det det man kaller taktikk og kvinnelist?!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Og et totalt uforståelig innlegg om en liten bagatell blåst opp og blåst ut uten noen form for ettertanke; i går kom typen hjem å jeg sa at jeg fant den konfoluten men han bare så domt på meg og sa at han var ferdig me alle inkasoene ennå jeg veit at det ikke er betalt og sjønte ikke voffor vi hadde fått ennå en regning ennå vi har krangla om det før å så la han seg bare på sofan mens jeg måtte stelle minsten å leike med dattera hans å han sitter der bare å glor på skjermen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Nå har jeg svart deg to ganger før og vil gjerne hjelpe deg igjen. 1. Jeg har skjært meg i fingeren. Synes dere jeg skal la skinnfilla ligge på eller ta den av? OBS OBS OBS! Det er midt i leddet og blør skikkelig. Jeg syntes du bør ringe føden. Blod er alltid et dårlig tegn. 2. Jeg har bekkenløsning og når jeg bæsjer gjør det helt ubeskrivelig vondt. Er det mer vondt å føde? Tenk deg at bæsjen din har kniver på seg, så har du omtrent forholdet mellom disse to tingene. 3. HJEEELP! Jeg lager dessert. Nå har den stått mye lenger inne i ovnen enn det den skal. Har jeg gjort noe galt?? Nei, barn må lære seg å like svidd mat, det er sunt. 4. Hva man skal ha med i fødebagen?? - Barbersaker! Det hadde jeg ikke med sist, men HELDIGVIS hadde mannen med. Digg å få tatt leggene, virka nesten som om håra der ble pressa ut samtidig med ungen.... Og husk kondomer. Hvis ikke er det fritt frem for din mann og pule første og beste sykepleier. Tilgjenglighet er alfa omega. 5. Kan jeg skrelle potetene nå og la de ligge i vann til jeg skal koke de??? Skal jo ikke spise før om fem timer. Nei, da vil du dø av gule baskilusker. 6. Hei alle på anonymforumet! Hvorfor får jeg ikke logget inn med mitt vanlige brukernavn?? Fordi bim- dib er feilkonstruert av lite datakyndige sykepleiere. 7. Jeg sier ingenting om hva jeg selger eller hvilke tjenester jeg tilbyr. Hvor mye er det vanlig å regne i bruttofortjeneste? Brutton din vil være netton pluss skatter og avgifter. 8. Studiet går til helvete. Jeg prøver og prøver, men får ikke til. Hva skal jeg gjøre? Her er det bare en ting å gjøre. Søk på blindern, der kan du holde på en hel livstid uten at noen leer et øyelokk. 9. Har de flere dresser igjen i størrelse 104 fra LEGO på Barnas Hus i Oslo? Foreslår at du tar en telefon, jeg. 10. En venn av meg har bedt meg på middag, TV-kos og boblebad lørdag kveld. Er det drøyt, utroskap eller over streken? Jeg spør dere helt fremmede damer på anonymforumet, fremfor å snakke med min samboer. Det mener jeg er lurt. Hvis du spør meg så er det utroskap. 11. Kjæresten min vil komme i munnen min. Selv synes jeg det er kjempeturn-on, men er det ok for dere? Jeg må ta det opp med mine venner på skravle før jeg kan svare anonymt her på anonymforumet. 12. Kjæresten min vil ta meg i ræva. Jeg har også kjempelyst til det. Er det greit for dere om han gjør det? Se punkt 11 13. Kjæresten min vil at jeg skal amme han. Dette synes jeg er grusomt ekkelt. Har lyst til å si nei. Noen anonyme her inne med innvendinger, eller er det i orden at jeg sier nei? Amming er altid ok. Amming og pupper er kun mat. Am gjerne svigerfar i samme slengen. 14. Jeg kommer nettopp fra svangerskapskontroll og samtale med jordmor/lege. Hva betyr L og A og + og – og alle de andre postene i skjemaene mine? Kanskje du bør spørre jordmor eller legen din neste gang. De er faktisk folk du kan prate til. 15. ” Hahaha dere med OLDERWALDER pose!”. Jeg har nettopp sett på TV2-hjelper deg. Den posen brenner opp på null komma niks, og jeg som mor/kommende mor, synes det er morsomt. Jeg koser meg også hvis jeg får vite at noen har den. Jeg personlig har ingen intensjon om å sette fyr på min unge, men hvis du vil sette fyr på din er det helt greit for meg. 16. Jeg føler meg ikke vel med masse hår i skrittet. Er det teit å barbere det bort før GU? Ja kjempeteit. De har nok aldri sett en barbert fitte før. Anonym
Reveenka Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Denne var ubetalelig morsom, og akkurat det jeg trengte før jeg skal legge meg i kveld! Takk c",)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 HAHAHAHA!! Den har jeg oversett! Har du link?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Nei, hadde ikke skrevet noen av de sitatene ovenfor. Tenker bare på de som faktisk føler at de spør om vanskelige eller pinlige saker, som kanskje har litt vanskelig for å spørre men som gjerne ønsker et svar. Kanskje de ikke vet om andre plasser å henvende seg, så blir de "mobbet" på denne måten. Skkert ikke det beste for selvfølelsen. Man må kanskje tenke litt lengere en sin egen nesetipp. Trenger ikke rakke ned på andre bare for å ha det litt morsomt, da er man lite kreativ og har alt for mye fritid, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #18 Skrevet 8. januar 2009 Fritid?! Det skal jeg love deg jeg har. Den beste av alle. Jeg koser meg med nekenes dumme usikre spørsmål. Jeg er ikke HI. Men er i HI sin fan gruppe.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #20 Skrevet 9. januar 2009 Trykke ut hårene samtidig som barnet.....Fantastisk, hehe, så det var derfor jeg følte sånn for en tur til frisøren etter fødsel Kanskje slik man kan kurere hårtap hos menn, få de til å trykke skikkelig hardt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå