Gå til innhold

URTER ..noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjølpt noen urtetabeletter i dag på helsekost for å berolige kroppen min ,slik at jeg kankej for sove litt i natt:) jeg er 34 uker på vei, og sover nesten ikke på natten....

Hun var Biopat (hva det enn er?)hun som solgte dte til meg. hun ville egentlig ikke selge det til meg men sa at det ikke var farlige urter i dem for gravide...legen min sa jeg kunne ta Valerina natt som er enda sterkere som hun sa,,,,

Når jeg ser på nettet fraråder leger urtebruk av gravide...hva tror dere? noen som vet?

tabelettene heter MELISSA og består av citronmelisse,grønn te,kamille,magnesium og b-vitaminer.....

Hun påstod som sagt at det ikke var farlige urter for fosteret.,på legesider på nettet står det at citronmelise og kamille kan være skadelig for sentralnervesystemet til fosteret ved langvarig bruk.........hm....blir ikke klok.....tar ikke de tabelettene før jeg vet sikkert..og jeg vil jo så gjerne sove.....men min lille babys sikkerhet kommer først:)!!!! noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter den selv jeg....

Skrevet

Ikke så godt å si, men i mine ører høres de trygge ut. I alle for bruk i kortere perioder, men jeg er vel egentlig ikke kvalifisert til å kunne svare deg ordentlig.

For øvrig fraråder alltid leger bruk av (natur-)produkter en ikke finner i medisinskapet, utskrevet av lege.

Skrevet

Jeg tok alle de urtene, unntatt melisse i mitt svangerskap, og det gikk helt fint.

Tror ikke sitronmelissen er farlig heller.

Ikke ta det hver dag, da hvis du er bekymret, og sjekk om de funker først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...