Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hvilket land ville du da ha adoptert fra? Mitt valg hadde vært Thailand.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Nei vet vet jeg faktisk ikke, men kanskje russland.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Filipinene, Indonesia eller Afrika. Hvis vi adopterer, noe som er en reel mulighet, så ønsker vi oss et barn som man ser er adoptert. Vet ikke hvorfor men.. Også er det andre adopterte barn i familien, fra Filipinene.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jente fra kina eller India siden jentene der er mindre verdt for befolkningen, blir ofte fortlatt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 har to søskenbarn som er adoptert fra filipinene..så kanskje jeg hadde valgt det-
Gjest -<<- Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Guatemala, Honduras, Colombia, Bolivia eller Peru. Ikke alle disse er norske adopsjonsland akkurat nå, eller det adopteres svært få fra dem, men jeg gidder ikke forholde meg til norske adopsjonsforeninger siden de uansett ikke godtar søknader fra slike som meg. Fordi vi snakker spansk, kjenner landene og det er relativt lav forekomst av alkoholskader o.l blant barna fra disse landene.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Korea. Har tantebarn derfra, og familie med mye erfaring rundt dette.
lillespirenmin Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Er vel strengt tatt ikke norske adopsjonsbyrå som ikke godtar søknader fra "slike som deg" men de representative adopsjonsland?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #14 Skrevet 8. januar 2009 Jeg og mannen sleit med å velge egentlig. Men det ble tilslutt som deg Hi, Thailand:-) Årsaken? Det var ett av landene vi oppfylte kriteriene for, og som datteren min så pent sa: "Jeg synes vi skal ta smilets land!" -Hehe, det holdt for meg:-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 Flinke Flinkekjærringa:Har dere adoptert eller venter dere på å få adoptere ?Kunne du ha gått inn på adopsjons forumet og svart på noen spørsmål jeg har der ?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 Vi venter på tildeling. Jeg skal svare deg nå:-)
Gjest -<<- Skrevet 8. januar 2009 #18 Skrevet 8. januar 2009 Nei, det er norske adopsjonsbyråer. Sør-Afrika adopterer til homofile internt, og det finnes også muligheter for å adoptere som homo i bl.a USA, Nederland og Canada - uten at noen av de norske adopsjonsforeningene har vært interesserte i å følge opp dette.
Lykke X 4 Skrevet 8. januar 2009 #19 Skrevet 8. januar 2009 Egentlig akkurat det samme hvor det kom fra, bare det blir gjort gjennom seriøse.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. januar 2009 #21 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar . Det er godt tidene har forandret seg ..:)For det er så mange små i Thailand som trenger å bli adoptert .. Jeg skal selv sende inn søknad om adopsjon om et par år Masse lykke til i tiden framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå