Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei jenter!!!!! Jeg er i 11.uke og gleder meg til å komme over de 12 ukene...... Jeg er fortsatt kvalm og vondt i brystene, men ellers jobber jeg. Men jeg er like nervøs hver gang jeg ser på papiret etter jeg har vert på wc..... har dere lagt på dere??? Jeg har ikke lagt på meg noe, men nå de siste dagene har jeg vert veldig til å spise og jeg blir liksom ikke mett...... Imorgen skal jeg på fødepoliklinikken på fredrikstad sykehus pga noe tab ang epillepsi, men vet liksom ikke hva de skal gjøre der så jeg blir litt engstelig..... men har sett det lille nurket våres da=)=) det er veldig spennende.... gleder meg sånn til å få skikkelig mage og sånt jeg=)=) Tenkte jeg bare skulle dele noe tanker med dere... Har dere det sånn som meg?????
Wiingla Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei:) er selv i uke 11. går straks over i uke 12. Er ikke så mye kvalm lenger egentlig. Gikk over rundt juletidene, men da ble jeg forkjøla så var like greit:p Er utrolig sliten/ trøtt. Får også en del vondt i magen etter jeg har vært på jobb. Sikker ikke så mye å tenke over, men fortsetter det tar jeg en liten tur til legen. Er noen på jobb om mener de ser jeg er gravid. Nå er ikke jeg veldig tynn fra før av, men er jo litt gøy de sier de ser det da:) Har lagt på meg over rumpa og lårene jeg da:p irriterende, hehe. sånn som deg er jeg også redd for hva jeg finner på papiret etter toalettbesøk, tenekr ikke veldig på det, før jeg tar tak i papiret. Har gtt bra så langt, så håper det går bra resten. Har fremdeles de riktige symptomene sa hun legen, og da jeg var på ultra i uke 8 sa hun at sjansen for å miste var så godt som borte. Gleder meg skikkelig til å få mage, kunne kjøpe aaalt vi trenger til den lille. Vi gleder oss så utrolig masse:D:D:D
Lille jente Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Heisann jenter, jeg også like langt som dere på vei, i dag er jeg 11+2 uker på vei. Har litt vondt i magen til tider, men ellers er i grunn formen fin. Søvnig, men det kan man ikke klage over. Jeg har også vært så heldig at jeg ikke har kastet opp en eneste gang til nå, har bare vært kvalm til tider. Ellers er jeg helt i samme båt som dere når det gjelder toalettbesøk. Er nervøs for å blø. Men har på følelsen at det skal gå bra nå. Vi har flyttet utenlands, så jeg må finne meg en lege her. Er litt nervøs for det også. Hvor mange ganger har dere vært til kontroll til nå? Jeg var mange ganger inne i begynnelsen, for vi har blitt gravid med prøverør. Men etter uke 8 har jeg ikke vært til lege. Så får bare krysse alt for at det ser bra ut fremdeles. Vi gleder oss utrolig mye vi også, dette er kjempe spennende. Har ikke fått så mye mage, litt kanskje. Men har faktisk tatt av 1 kilo. Men jeg går og er sulten heeeeele tiden. Merkelig følelse. Blir fort mett når jeg spiser, men så blir jeg sulten igjen rett etterpå. Men gleder meg jeg også til magen kommer, da trenger man ikke forklare seg bort lengre.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 jeg er også i 11. uke. 10+1 idag:) jeg er ganske kvalm, mer enn jeg har vært tidligere. jeg var på min første kontroll i går, men hun kunne ikke finne fosterlyd. blir selvsagt litt bekymret for at ikke alt er slik som det skal være, men på samme tid så er det jo ganske tidlig. jeg er ganske bekymret for vektøkning da jeg allerede var 100 kg og 165 cm før jeg ble gravid, har allerede gått opp 2,1 kg. men det kreves vel jerndisiplin, så skal klare å unngå å gå opp alt for mye. ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå