Gå til innhold

Liten presentasjonsrunde kanskje:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er BARE 28 år ung! Venter nummer to 21. august! Bor i Drammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

jeg er 19 og venter nr 2 den 8. august 2009:) jeg har en nydelig prinsesse fra før på 16 mnder og gleder meg masse til lillemann/mor kommer. må bare krysse fingrene for at alt går bra;)

Skrevet

Hei hei

Forsvant den gamle pres.tråden?

Jeg er 28, gift, har en sønn på snart 2,5 år fra før.

Termin 1.august.

Bor i Tønsberg

Skrevet

Hoho!

jeg er 27 år

gift

2 barn (gutt 7 år og jente 2 år)

termn 3. august

Bor i vest-agder

Skrevet

Hei og hå og gratulerer alle sammen =)

Jeg er 29 og bor i Tønsberg. Vi har en sønn på straks 14 mnd og har termin ca 31 august.

Skrevet

Jeg er 23 og venter nr 2. har en gutt på snart 2 fra før. samboer,masse dyr og lykkelig! bor på vestlandet.

Skrevet

Jente på 26 år som er "nygravid" med en etterlengtet nr. to. Har (helt objektivt sett) verdens nydeligste, snilleste, peneste og beste guttemann på 3år fra før.

Har hatt vogndilla siden dukkevognalderen (som varte pinlig lenge...kremt).

Forrige svangerskap gikk så knirkefritt at det nesten var kjedelig, bare halsbrann å klage over. Så denne gangen hadde det vært morro med litt action, noen tegn på at man er gravid utenom kulen på midten ;-D

Skrevet

Er 21, blir 22 i år.. Bor sammen med kjæresten, og samboer med første barn. Termin 15.august. Bor i trøndelag :)

Skrevet

hei jeg er 27 blir snart 28.er fra florø og gravid med nr.4-har termin 24 august.har jente 6.5 år,jente 4 år og gutt 2.5 år fra før-

jeg er 8 uker på vei nå og vært på min første ultralyd,såg et bankende hjerte-mannen min er 30

Skrevet

Hei, hei :)

GRATULERER ALLE SAMMEN =)

Jeg er 22år, forlovet og bor sammen med værdens hærligste gutt/mann på 24 år.

Vi venter vårt første barn 31.08.09 (Menstermin)

Bor i Harstad...

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 30 og sambo er 29 (og gjett om jeg får høre at jeg er passert 30....) Vi venter vår første i august, nærmere bestemt 6.august.

Vi bor i Troms, Harstad

Skrevet

Hei alle sammen:)

Er 22år og gravid med nummer 1.

Har vert hos legen og bekreftet graviditeten, og har foreløpig termin 08.08 etter kalenderen her inne.

Er forlovet med verdens beste mann og bor på vestlandet.

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er 26 år og venter en liten en i september. Er sammen med verdens herligste mann i mine øyne på 24 år. Vi bor i Oslo.

Skrevet

Heia :)

Jeg er 27, går gravid med min 2. Veldig spent på hva som skjr fremover. Storebror er forøvrig ni år, så det er leeenge siden sist. Glemt det meste merker jeg.

Jeg har termin 09.09.09 -foreløpig i alle fall.

Jeg er samboer med en som jobber på båt, så mye alene.

Bor på Lillehammer

Skrevet

Hei det er godt å se at det er flere som venter nr 4!!! Jeg er 32 år i dag faktisk... og venter nr 4. har 3 gutter fra før fra et tidligere forhold. Vi mistet i juli i fjor 13 uker på vei. så nå krysser vi fingre og tær for at denne lille diamanten sitter... Bor i Tønsberg..

Skrevet

Glemte å si terminen da! Det er 17 sept og skal på tidlig ul neste mandag...

Skrevet

Hallo :)

Jeg er 21 år, blir 22 nå i mars. er gravid for første gang. har termin 4 september. Veldig gøy, og litt skummelt!

Bor i tromsø, men er ifra vestfold :)

Gratulerer så mye til alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...