Gå til innhold

Hahaha dere med OLDERWALDER pose!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke alle som fyrer opp bål i vogna, da. ;-)

 

Jeg er fornøyd med min ullpose fra Teutonia. :-)

Skrevet

Hahaha dere med Hi som familiemedlem..

synd

Skrevet

Jeg liker også å godte meg over at andre har dårlig utstyr. Jadda..

Skrevet

Haha stakkars de som ikke vet hva de snakker om. Ja HI, jeg mente deg. Det heter Odenwalder.

Skrevet

Oj, det var jo dumt. ja ja, heldigvis blir det snart påbudt med selvslukkende sigaretter så når barnet mitt røyker i vogna så går det sikkert bra.......

Skrevet

Du synes det er gøy at noen har kjøp noe de trodde var bra for barna sine, men som viser seg å være potensielt farlig? Det er en meget underlig sans for humor du har.

Skrevet

Syns de tesene foreldre og barn/tv2 gjør er helt på vidda. Samme med parkdresser, sko etc. Merkelige kriterier de tar hensyn til.

Skrevet

Nå er vel ikke skadefryd en egenskap å være for var stolt av..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...