♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det er jo ikke alle som fyrer opp bål i vogna, da. ;-) Jeg er fornøyd med min ullpose fra Teutonia. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Hahaha dere med Hi som familiemedlem.. synd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg liker også å godte meg over at andre har dårlig utstyr. Jadda..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Haha stakkars de som ikke vet hva de snakker om. Ja HI, jeg mente deg. Det heter Odenwalder.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Oj, det var jo dumt. ja ja, heldigvis blir det snart påbudt med selvslukkende sigaretter så når barnet mitt røyker i vogna så går det sikkert bra.......
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Du synes det er gøy at noen har kjøp noe de trodde var bra for barna sine, men som viser seg å være potensielt farlig? Det er en meget underlig sans for humor du har.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Syns de tesene foreldre og barn/tv2 gjør er helt på vidda. Samme med parkdresser, sko etc. Merkelige kriterier de tar hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Nå er vel ikke skadefryd en egenskap å være for var stolt av..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå