Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 hva er navnet på lakserojen dere bruker for å få fart på riene?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Du vet at jordmødre og leger advarer mot dette? Det kan ende med styrtfødsel og indre blødninger.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Ikke gjør det! Kan skade tarmen for alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå