Muppa 3+1 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jippi jeg er gravid med nr 3 etter første pp.. smiler
chiquetita Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det er jo fantastisk! Gratulerer. Jobber selv iherdig med nummer tre og er inne i 3 pp nå, håper det klaffer
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Ååååh gratulerer!!! Hvor ofte hadde dere sex? Aner du når EL var og når hadde dere sex iforhold til den?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Gratulera så mye ) håper vi følger fort etter ) er selv i 1pp
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Gratulerer , virker nesten som enten sitter den med en gang eller så lar den vente på seg lenge her inne.. Gratulerer så mye og lykke til videre :0)
Muppa 3+1 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 hmmm ja jeg viste nok ca når jeg hadde eggl også er det lurt med sex annenhverdag ihvertfall en uke, litt før og litt etter egg. og ikke stå opp for å gå på do
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå