Gå til innhold

Maling


Mamman til Leon <3

Anbefalte innlegg

Hei hei !!

 

Jeg bare lurte på om dere vet noe om hvordan det er å male når man er gravid? Er i uke 29. Å har planer om å male kjøkkenskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs nok hvilken maling du må bruke på kjøkkenskapene... Oljemaling er ikke bra, men de har jo begynt å selge maling uten giftige gasser som gravide kan male med;) Du bør nok høre med malerbutikken om du kan bruke den...kan hende de har flere typer miljøvenlige malingstyper... Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har malt et helt soverom, 4 lag, og brukte SENS-malingen til Jotun. Lady dekker nok litt bedre, særlig hvitt (malte på trehvitt), men er ellers helt grei å bruke. Har i alle farger, og grunning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håller på å pusser opp hemma och jag var inom malingsbutikken för att spörra om maling och graviditet och fick veta att man ska hålla sig långt borta från maling, MEN att Jotun SENS går bra då den har så lite stoffer som fordampar. Dom sa också att man ska tänka på att en "vanlig" maling avger stoffer upp till 28 dagar efter man har malat så bara för att någon annan malar åt en och det är torrt så är det inte bra för gravida eller små barn att vara i rummet förs efter 28 dagar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, nå har jeg tatt meg en pause midt i malinga :( Jeg kjøpte meg en maling merket med svanen å tenkte at den skulle være trygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...