Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hva heter den igjen? Noen som har erfaringer med den?
Babyønske �� Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 En av dem heter hvertfall Bed Side Crib.
Underveis --> Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Kan jo bruke en vanlig sprinkelseng også. Bare å ta vekk ene siden og senke bunnen til høyde med senga ;-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Ja, det var ikke så dumt.. Hadde liksom ikke tenkt på det, jeg.. Forutsetter selvfølgelig at man har en seng hvor siden kan tas vekk og at det er greit med reguleringsmuligheter for høyden på bunnen. Det må jeg sjekke nærmere!
Anjo Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville IKKE bruke sprinkelseng inntil. Den senga du snakker om skal SKRUS fast i din seng. Tenk om sengene sklir fra hverandre og babyen blir hengenede etter hode mellom dem? Jeg har ikke prøvd senga enda, men er overbevist at den er riktig for meg, siden jeg finner det håpløst tungt å skulle opp av senga for å hente en baby på natta. Den jeg har kjøpt heter BabyBay (jeg kjøpte den i Tyskland) (BabyBAy.info). og har mange etterbruksmuligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå