polarn & pyrene Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal sy en MT,men hva behøver jeg. Skal på Ålhens å handle stoff, men hvor mye behøver jeg og er det noe tilbehør som jeg må huske på. Jeg er helt grønn på dette, men får hjel av en som kan dette med å sy. Handleliste noen snille der ute?
tvkrus Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 jeg kjøpte to laken en mørkeblå i bommul og en hvit flannel til inneside hadde noe til å fore mage belte med, visselin (sån til å strykke på for å få det litt stivere) feste til stroppene til sovehetta brukte vanlige nøkkel ringer og en stoff figur , jeg valgte grønn traktor hvis du vil så kan jeg send deg bilder
polarn & pyrene Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 ja takk, bilder tas i mot med takk.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 har ingen sovehettet på den jeg sydde. og har bare foret med fleece i skulderstroppene. magebeltet er ikke foret med noen ting mener jeg å huske. hm. hadde vel et mellomlag i selve stoff-firkanten som barnet sitter i. ikke fleece, men noe annet sterkt stoff som ikke er for tøyelig.
Yo&La+spire Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Stoff til stropper og "kroppen" - må vere litt tykt og slitesterkt, f eks cord, tykk bomull, tykk lin e.l Evt tynnere bomull til å sy applikasjoner. Stoff til å fore - platevatt eller fleece (kan bruke gammelt fleeceteppe) Ringer til å feste sovehetten. Sytråd;)
power puff Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Her finner du oppskrifter på hvordan sy bæretøy: http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=50547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå