Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jammen glad jeg kjøpte Ticket2Heaven i stedet for Odenwalder nå (2 år siden kjøp). De var utsolgt for Odenwalder, så da ble det Ticket2Heaven. Det irriterte meg da og tenkte at nestemann skulle få Odenwalder, men nå har jeg ombestemt meg gitt;-) Mulig at ticketposen heller går i arv, hehe.
pia79 m/ 2 prinsesser Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 faen................har odenwalder som jeg netopp har kjøpt.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Slika tester skal alltid taes med en klype salt. Jeg har aldri vasket vinterposen, det holder å lufte den ut. Ikke har jeg tenkt å slenge en gassbrenner oppi posen heller.
lali Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 eg har vaska trekket til voksiposen flere ganger. det passer ennå utenpå ulldyna, har ikke krympa hos meg.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 synes det var litt rart at de gav poeng for vannavstøtning.. Bruker ikke folk regntrekk på vogna når det er vått uansett? (selv om det KAN jo skje at man ikke har med etc)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Hva om ungen spyr i posen da, da bør den helst vaskes. Eller om det står en røyker noen meter unna... ??
Den lille prinsesse Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har vasket Odenwalder posen flere ganger, aldri forandret fasong eller blitt stygg i fargen. Ikke har jeg for vane å vifte en lighter eller en annen åpen flamme på posen... Tv2 testene er så ubrukelig, og det gjelder alt de tester.
my79 Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 de posene som lett kan ta fyr, og ikke er så vanntett som de andre posene i testen er fordi det ikke er brukt et kjemikalie som kan være skadelig for babyen. jobber selv med produkter som ofte er med i disse testene, og det er veldig lurt å undersøke litt mer før man stoler på det som kommer frem.
3småtroll♥ Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har også vasket voksiposen mange ganeger- bruker den til 3.mann nå og den har ikke krympet noe. Om den er tung bryr ikke jeg meg noe om-bærer jo ikke lillemann rundt i den heller da. Varm og go er den hvertfall og masse god plass til de er 3-4 år. Når det gjelder anntenningsfare er det jo fort gjort hvis noen røyker i nærheten av vognen etc.
tmr84 Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 voksi urban er den samme som vinneren bare litt dyrere:0) Greit at ikke folk har tenkt å stå med lighter på posen og sånn, men akurat den flamme testen er faktisk ganske viktig for noen. Det er ikke bar by mennesker som bruker poser, hvis man er i skogen og har laget bål så kan fort en glød fly. Hun test damen sa at hennes pose hadde tatt fyr av en sigarett sneip, så selv om ikke du røyker så kan man møte på røykere på tur. Men selfølgelig alle har forskjellige ting som er viktige og alle tester skal tas med en klype salt:0) Har man en pose man er fornøyd med er det det viktigste!
*toppris* Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 i foreldre og barn står testen av posene... med alle kriteriene og karakterne....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Men dere som ble skremt av disse posene som lett tok fyr... Bruker dere ullpledd, fleece pledd og bommulspledd i vogna? Er dere klar over at det kan være like lettantennelig? Nei, panser over vogna, DET hadde vært noe, det! hehe
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 #15 Skrevet 10. januar 2009 jeg bruker voksiposen til 3. mann og jeg har sannelig vasket trekket noen ganger, pga gulp, mat, søl, gjennomtisset osv.. enda har jeg tilgode å oppleve at trekket ikke passer dyna... både jeg og gubben satt som spm tegn etterpå..
*ViMsA* Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 jeg er superfornøyd med ticket 2 heaven-posen og har brukt den i flere år til begge ungene. kjøpte den fordi så mange var fornøyde. Hvorfor ikke kjøpe den når den er så bra, og i tillegg av de rimeligste da?! jeg har hatt veldig god nytte både av at den kan vaskes og er vanntett. Og siden vi går tur i skogen og griller, og ikke minst går i byen og andre steder der det er andre som er dumme nok til å røyke og kaste sneiper så skjønner jeg at dette med hvor lettantennelig den er kan være et poeng for mange. At den kan vaskes har vært viktig fordi de iblant spiser og drikker i vogna, og søler og griser. Det har vært uhell som sprenger bleia...*æsj*, og jeg har en lei tendens til å glemme vogna med pose og alt ute, så den står der og regner ned... kjekt å skylle den i maskinen og tørke den i trommelen etterpå, og vips er den som ny vanntett er kjekt når en ikke alltid har med seg regntrekket, eller det bare er litt lett duskregn feks
solei Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 Det er jo mulig at de koker de da..og det er ikke meningen.
annki83 Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 at posen ikke tar fyr me engang er jo kjempe viktig da! vet om folk (som ikke selv røyker) men som var ute på shopping en lørdag i fint vær med masse folk å der noen mista en glo opp i vogna. der tok faktisk posen fyr! en gankse skremmende opplevelse for både foreldre og barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå