Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen andre her som skal gifte seg i 2010? Hvor langt har dere kommet med plaleggingen? Jeg ble fridd til i oktober, og har ikke planlagt noe enda. Har en følelse av at det er et stort prosjekt å planlegge bryllup, så vil gjerne komme i gang! Har funnet noen kirker og lokaler som er aktuelle, men har ikke reservert noen av delen. Har ikke bestemt dato helt enda heller. Føler meg litt stressa med tanke på det! Bare kirke, lokalet og kjolen er i boks så kan jeg slappe litt mer av. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre som skal gifte seg i 2010? Vil det si at jeg er tidlig ute? :)

Skrevet

Jeg skal og har allerede bestilt kirke og tingen det bandet jeg vil ha og kommer nok innen mnd er ferdig til å bestemme meg for lokalet.. så venter jeg lit med det andre

Skrevet

Hei :)

Vi skal gifte oss i 2010. folovet oss også i oktober, men har ikke begynnt å planlegge noe annå. begynner å bli litt stressa, føler jeg må begynne å planlegge litt. har ikke helt bestemmt dato, men snakka om 21 august. vet liksom ikke helt åssen jeg skal begynne? tenkte også på kirke og lokale hvertfall, for det blir jo fyllt opp så fort. er kjole så hast da? det er vel kanskje det. hehe.. ikke helt inni bryllupsplanlegging ennå gitt..

Skrevet

Vi skal gifte oss 21.08.10. Eneste jeg har gjort er å booke kirke. Men vi må ta kontakt for bekreftelse igjen til sommeren siden de i utgangspunktet bare tar imot bokkinger ett år i forveien.

Hvordan bryllupet skal være, hvor, gjester osv osv er vi ikke i nærheten av å ha avklart ennå. Vi må også se ann litt økonomien da det nærmer seg, hva vi harråd til og ikke. Og ikke minst vi må bli enige. Jeg vil ha ett lite, uformelt bryllup, mens min kjære vil ha stort bryllup med masse gjester 3-4 rettersmiddag osv osv

Skrevet

hei

Vi skal gifte oss 10.juli 2010. Har booket kirke og har mer eller mindre bestemt oss for lokalet. Må titte litt på det og evt booke det snart og ettersom det er et veldig populært sted. Vi ringte faktisk og booket kirke idag og da var det allerede noen andre som skulle gifte seg den 10. litt senere på dagen. lønner seg nok å være tidlig ute hvis man har en bestemt kirke man vil gifte seg i.

Ellers har vi bare snakket og tittet litt i blader. Forloveren min og jeg skal lage invitasjoner, bordkort osv selv og har begynt å se oss om etter en layout. Jeg liker å begynne tidlig, hehe...

Skrevet

Tror ikkje kjole haster så mye enda nei, man kan jo forandre seg på et og et halvt år... jeg skal ivertfall ned flere kilo so her blir det ikke å bestille kjole før et halvt år før tror jeg da jeg vet åssen jeg er da.

Men kirke og lokale og eventuelt bandet man vil ha til å spille er vel det aller viktigeste i første omgang..

servering og invitasjoner og slike ting bruker nå å vere greit ordne et halvt år før eller litt mer.

Me vet man hva man skal ha er det vel bare å bestille:)

Skrevet

forlovet oss 16.07.08, skulle egentlig giftet oss 11.09.09, men siden jeg ble gravid og ungen kommer rett før så fant vi ut at vi skulle utsette det litt. Vi var inne på tanken på å slå oss og navnefest sammen, men vi vet ikke hvordan vi eller ungen er etter fødselen. så nå blir det 4juni10:D Vi skal gifte oss via dommer, så vi trenger ikke bestille kirke og sånn. Eneste vi må passe på å få bestilt litt tidlig er lokalet.

Har allerede småting vi har bestemt oss for, men vi har ikke kjøpt inn noe.

Vi skal ha koldtbord med brød, masse pålegg av forskjellige slag og tapas. Sånne dill og dall ting har jeg mamma og de til å hjelpe meg med, så det tar jeg ikke å stresser med. Kjolen min er det jeg bekymrer meg MINST for, for den skal tante sy til meg, så den vet jeg blir perfekt.

Blir jo bryllup og navnefest, så må jo ha litt av begge deler, det kan jo bli en utfordring, men det går så bra så:) Hjelper ikke stresse:)

Skrevet

Det haster sikkert ikke så mye med å kjøpe kjole, men jeg har allerede vært på å Agape og prøvd noen :D Synes det er greit å vite sånn ca. hvordan kjole jag skal ha, for da er det lettere å tenke på hvordan kjolen til brudepikene og forloveren skal se ut og hvilken farge de skal ha, som igjen gir meg en pekepinn omhva slags blomster jeg vil ha i brudebuketten, hvordan frisyre jeg skal ha, hva slags smykker som passer, og ikke minst hvordan undertøy og sko jeg skal ha til!

Kirke skal vi ringe å avtale dato med på mandag (det var stengt i går), og vi har kontaktet endel lokaler. Det er svinedyrt å leie fine lokaler i Oslo!!! Ett av lokalene skulle 50.000 i leie av lokalet, og over 1000 kroner per kuvert!!! Og da kunne vi ikke regne med å ha lokalet for oss selv før klokken 19.00 om kvelden, og da kun frem til 00.30 på natten! :o

Skrevet

Hvordan lager du det selv? Designer dere på pcen og printer ut, eller "srapper" dere ett og ett? Kunne tenkt meg å lage selv jeg også (spare penger! :D ) men er ikke så kreativ! Så blir glad om du har noe tips!

Jeg liker også å begynne tidlig!!! :D

Skrevet

Innlegget over var ment til "To små, med øyne blå :-)"

Skrevet

Hei=)

Jeg skal oxo gifte meg i 2010=) datoen er 17.april..

vi har vært forlovet i 4 år ..

vi har alt bestilt kirken og holder på med å finne lokale no.. gjestelista er klar,har startet å lage innbydelser for hånd,kjolen har jeg funnet og div pynt=) liker ikke stresse så derfor har vi gjort så mye alt..

men er jo enda mer å gjøre hehe..

Skrevet

Heihei=)

Jeg skal også gifte meg i 2010. 10 juli:) Da har vi vært forlovet i 3 år.

Vi har hverken bestillt kirke eller lokale. Har bare blitt enige om hvem kirke vi skal ha. Og gjestene har vi skrevet opp, samt åssen mat vi skal ha! Også har vi bestemt åssen kake vi vil ha! hehe.

Føler det er sååå lenge til, så vil ikke stresse ennå, men tida flyr FORT!

Skrevet

Vi skal gifte oss sommeren 2010...

Skal ha en liten en i mars, så jeg regner med at det blir mye fokus på babyen, og ikke bryllupet, med det første... :)

Satser på å booke lokale og kirke, så tar jeg resten neste vinter.

Er forlover for et brullup til sommeren, og vi har oppdaget at det er opptil 6 mnd leveringstid på kjoler...så dette blir vel neste trinn i prosessen, tenker jeg...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei=)

Jeg skal oxo gifte meg i 2010. datoen er 17.april..

Vi har kommet kjempe langt i planleggingen vi da.

vi har bestilt:

kirke

lokale

frisør

fotograf ( ei venninde)

catring

tror det var det hehe

har oxo kjøpt inn div ting. all pynt er kjøpt inn, brudesko , en liten pute som jeg skal sy om til ringpute.Har oxo startet å lage innvitasjonene..

JA vi er tidlig ute. men jeg hater å stresse hehe.. så derfor har vi startet. å i stede for å kjøpe alt på en gang så kjøper vi inn litt og litt hver mnd. kjempe kjekt syntes vi. neste som skal kjøpes no er kjolen min m/tilbehør..

Skrevet

Hei:) Vi skal gifte oss 24. juli 2010. Har bestillt kirke og lokalet ble bestilt i går. Da kan vi la resten ligge en stund. Har kjolen alt hvis jeg vil, men har lyst til å prøve noen andre også.

Skrevet

Vi skal gifte oss sommeren 2010, og har nettopp startet med planleggingen. Vi har valgt forlovere, og bestemt oss for å gifte hos borgerlig, så dommer må bookes ca. 4 mnd før bryllupet pga papirer. Lokaler har vi undersøkt, og prøvde å få 3de helgen i august, men et var opptatt. Vi vil gjerne ha det lokalet, så vi unersøker en helg i juni. Jeg har begynt å se på kjoler på nettet, og har funnet ei venninne til å lage buketten. Gjesteliste er underveis, siden det legger føringer på resten av budsjettet. Vi vil gjerne ha 3-retters, men vil ordne selv/ evt leie kokk og handle maten selv, for å holde prisen nede. Vi kjøper drikke til middag, men har bar med innkjøpspriser resten av kvelden.

Skrevet

Vi skal gifte oss 04.07.10 (bryllup og navnefest samme helg). Planleggingen er i full gang. Vi forlovet oss 16.07.08

Det som er bestemt og klart:

mat

dessert

kaker,

bryllupskaken

Forlover

Vi har to lokaler, (skal gifte oss der jeg kommer fra) men må se nærmere på de før vi bestemmer oss. Det ene er booket til oss det andre står vi bare som intr i.

Tante skal sy brudekjolen min,

Gjestene

Oppgavefordelingen

Fogoraf

alkohol

drikke

Er nok flere ting ja, men nå fokuserer vi på at vi får snuppa vår først. Så tar vi det opp igjen litt senere.

Skrevet

så morro å se vi er en del som gifter oss i 2010=)

jeg elsker å planlegge ting, og pynte border osv.. er det noen fra bergen her da??? som gifter seg i 2010?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg skal også gifte meg i 2010:)

datoen er 21 august :)

gleder meg masse.

det eneste jeg har ordnet hittil er kirke og lokale:)

Skrevet

Vi skal gifte oss neste år! :D

Har ikke planlagt noe enda... :)

Eller jo! Jeg vet hvilken kjole jeg skal ha..! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...