Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Teit spørsmål, så klart. Ka du vil feite fitte?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 ka veit du om æ e ei stor fett ...kan lik så my vær en hæstkuk æ shø!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hvor er Hommelvik egentlig? Kjente som bor der eller?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Tok ingen av dere brødhoder Moderator alvorlig? Hvor dum går det ann å bli egentlig og hvor hekta er det mulig å bli på noen over nett?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 jeg bor der , er det ikke lov å spørre om noen det er noen sambygdinger her eller nå? sorry! skal aldri gjøre det igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Hei. Ikke bry dæ om dein teite dær som komentert det du lurt på. D e nånn som e her bære for å lag krangel, dæm ha æ kunna tænkt mæ å resta opp ein gang! Drittstøvvla dæm som ska ødlægg å bland sæ borti ka ianner snakke om, så læng som at dæm itj har nå interesse tå de sjøl. Enkelt å greit på trøndersk, vest dæm skjønne det da:-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå