Gå til innhold

mange hommelvikinger her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit spørsmål, så klart. Ka du vil feite fitte?

Skrevet

ka veit du om æ e ei stor fett ...kan lik så my vær en hæstkuk æ shø!!!

Skrevet

Snakker vi forfattere, eller? ;-)

Skrevet

Hvor er Hommelvik egentlig? Kjente som bor der eller?

Skrevet

Tok ingen av dere brødhoder Moderator alvorlig?

Hvor dum går det ann å bli egentlig og hvor hekta er det mulig å bli på noen over nett?

Skrevet

" an å bli " ikke ANN.

Skrevet

jeg bor der , er det ikke lov å spørre om noen det er noen sambygdinger her eller nå? sorry! skal aldri gjøre det igjen.

Skrevet

Hei. Ikke bry dæ om dein teite dær som komentert det du lurt på. D e nånn som e her bære for å lag krangel, dæm ha æ kunna tænkt mæ å resta opp ein gang! Drittstøvvla dæm som ska ødlægg å bland sæ borti ka ianner snakke om, så læng som at dæm itj har nå interesse tå de sjøl. Enkelt å greit på trøndersk, vest dæm skjønne det da:-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...