Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Har sittet med murringer i magen siden ca kl 15, nå strammer det fremme og brer seg bakover i ryggen med jevne mellomrom. Riene holder ca 30-35 sek foreløpig. Slimer også mye, har skikkelig nedpress og stikninger i underlivet... Er ikke i tvil om at jeg nå er i fødsel:) Opplever akkurat det samme som da 3.mann kom for 20 mnd siden:=) Blir riiiiimelig overrasket dersom det stopper opp nå altså...:=) Noen som har linken til den siden hvor man teller tiden mellom riene?
flypapir Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Oj, så utrolig spennende!! Ta tiden på varktimer.se Lykke, lykke til!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 varktimer.se var det ja:=) Takk skal dere ha!!
baby. Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 åå lykke til... jeg vil oxo føde .... hmm 6 dager igjen huff
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 takktakk:=) jeg har akkurat en uke til termin i dag...alle mine er kommet før termin, så hadde ikke forventa å gå tiden ut heller;) var på kontroll på poliklinikken i dag, og fikk til minstore overraskelse beskjed om at hodet på babyen var festa, og den lå klar i fødselskanalen...jordmora bare smilte lurt og sa "vi snakkes":=) Hun skulle ha vakt denne helgen. Lite visste jeg da at jeg skulle sitte her i fødsel nå i kveld:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå