Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Tidligere hadde jeg noe som føltes som mensenmurringer, og vet at det er livmoren som strakk og godgjorde seg litt. Nå, siste uken, er det ikke lenger som murringer, men minner veldig om kynnere. Livmoren er over symfysen og jeg kjenner den blir hard i ca 30 sek og jeg må konse litt. Husker jeg hadde det utover i svskapet sist, og måtte stoppe når jeg gikk for å vente til deg var over, er ikke riktig så ille enda. Jeg er 12+0 i morra, med tvillinger... er det virkelig kynnere jeg kjenner så tidlig??? Minner så svakt om det altså, men det er vel ikke bra.. trenger ikke modne livmoren enda...
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Du er andregangs gravid med tvillinger...tror det er uungåelig nesten. Og ganske normalt! Jeg fikk kynnere (er førstegangsgravid med èn spire) allerede i uke 14. Mulig du blir sykmeldt for dette etterhvert, du burde få deg time hos fastlegen eller jordmor. Lykke til!
to_tette? Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 jeg hadde kynnere fra uke 13-14 med min første (kun en!) dessuten har jeg hørt at man merker mer kynnere 2.gang, og at man får mer kynnere når man venter tvillinger. holder en knapp på at det er kynnere jeg ja.. snakk med lege/jordmor, det er jo ekstra belastning å bære tvillinger og. blir man ikke sykemeldt fra uke 20 uansett når man venter tvillinger? kanskje de mener du burde sykemeldes allerede? eller kanskje de kan berolige deg, skulle ikke forundre meg om det var normalt med kynnere så tidlig med tvillinger, siden jeg hadde så tidlig med bare en...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Er det sånn at man blir sykmeldt hvis man har for mye kynnere?? Er 24+4 i dag, og siste uka har jeg hatt en del kynnere... Nevnte det for jorsmor onsdag, men hun sa ikke noe om sykmelding...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Spurte om dette på ul , da jeg har mye kynnere. Og hun sa det att dette vil merkes mere og mere for hvert sv, livmor beg å trekk eseg sammen i uke 5 den. Og du har jo to der som krever litt mere plass en en så tror ikke det er noe unormalt med dette:)
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 I første og andre svangerskap begynte jeg med kynnere så tidlig som i uke 8! Ble bare mer og mer utover i svangerskapene. Nå i tredje svangerskap har jeg ikke kjent noe til det før i de siste dagene, og nå er jeg i uke 13. Så jada, er nok kynnere du har ja....
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Ja da veit jeg det.. har hatt ca 9 i dag, tellet nå se for å se hvor ofte... og jeg er ganske sikker selv på at det er det, ikke lett å ta feil. Tror nok jeg nevner deg for legen på mandag, da skal jeg dit uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå