Minesmå:)+en til! Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Har en sønn som heter Leon Jeg har falt helt for navnet Henri Samboer syns Noah er et flott navn Så sier søsteren min at Theo passer kjempefint led Leon... Hjelp! Hva syns dere, alle synspunkter mottas med takk:)
Anita*født* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Holder en knapp på din samboers navn jeg da...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg likte ikke Henri så godt... Men mest fordi jeg synes det ble litt rart med i istedenfor y? vanesak sikkert. Liker best theo av de to andre, men fine navn generelt. vanskelig valg
Baby<3 Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Theo eller Noah kjenner så mange som heter Noah så jeg ville valgt Theo...kjempe fint navn=)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Siden gutten min heter theodor er jeg frista til å si Theo, men jeg likte henri jeg da:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2009 hmm... Liam var fint:) Dette blir bare vanskeligere! Kjenner en som heter Jonah, og det er jo også så fint.....JISES!
Staark Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Synes Theo og Leon blir litt for likt. Hvis du sier det fort så høres det bare rart ut. Henri blir i en helt annen klasse, så det synes jeg ikke passer til Leon. Noah passer, men jeg er ikke fan av det navnet så jeg vil ikke foreslå det. Synes ditt siste forslag, Jonah klinger best med Leon.
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Theo passer ikke med Leon, blir alt for likt! Leon og Noah går til nød sammen, men passer ikke helt. Ta Henri om du vil, ikke vær så opptatt av at det er i en annen "kategori" enn Leon. Vi har valgt et gammelt norsk navn til den ene, og et "populærnavn" til den andre.
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Jeg liker alle tre og synes alle er fine. Mitt forslag er Noam !!!!!!! hihi
Sofapute Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes du skal la samboer få denne:) Noah er jo kjempefint!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 hva med Matheo...ille nydelig navn....)
Lykke X 4 Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes Henri passer perfekt til Leon. Utrolig stilig navn og skrivemåte
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2009 Juhu! Godt noen syns Henri er fint:)... Leon og Henri.) Vi får se, men takker for mange synspunkter.
januarsurprise Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har også en sønn som heter Leon Og her skal lillebror hete Milo. Ellers likte jeg best samboeren din sitt alternativ av de du nevnte. Liker veldig godt Theo, men synes det er litt for likt Leon. (Hva synes du om vårt navnevalg forresten?)
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. januar 2009 Milo forbinder jeg med et vaskemiddel for ull... heter det ikke det? har ikke tenkt på milo som navn før, men det var spesiellt! Liker selv korte enkle navn...
S. Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 Hva med Mio? Synes det er fint, lignende, men uten vaskemiddel-følelsen.
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 9. januar 2009 #24 Skrevet 9. januar 2009 Milo synes jeg også var litt vel assosierende med vaskemiddel du gitt Og Mio minner jeg om undulaten min bror hadde engang i tiden! Jeg ville nok heller gått for enten Noah eller Theo, men som nevnt tidligere er jo Matheo er veldig godt alternativ for Theo. Lykke til!
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 10. januar 2009 #25 Skrevet 10. januar 2009 Hei. Jeg synes Henri var det beste. Noah er et kjempefint navn, men det er et sån in navn nå. Henri er et spesielt navn og har en stilig skrivemåte.... Synes også at Milo og Mio var kult da, men det var ikke en av dine alternativer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå