Gå til innhold

Diskuterer navn med samboer...gidder dere se?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn som heter Leon

 

Jeg har falt helt for navnet Henri

Samboer syns Noah er et flott navn

Så sier søsteren min at Theo passer kjempefint led Leon...

 

Hjelp!

 

Hva syns dere, alle synspunkter mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder en knapp på din samboers navn jeg da...

Skrevet

 

Jeg likte ikke Henri så godt... Men mest fordi jeg synes det ble litt rart med i istedenfor y? vanesak sikkert.

 

Liker best theo av de to andre, men fine navn generelt. vanskelig valg :)

Skrevet

Theo eller Noah

 

kjenner så mange som heter Noah så jeg ville valgt Theo...kjempe fint navn=)

Skrevet

Siden gutten min heter theodor er jeg frista til å si Theo, men jeg likte henri jeg da:)

Skrevet

hmm... Liam var fint:) Dette blir bare vanskeligere!

Kjenner en som heter Jonah, og det er jo også så fint.....JISES!

Skrevet

 

Synes Theo og Leon blir litt for likt. Hvis du sier det fort så høres det bare rart ut. Henri blir i en helt annen klasse, så det synes jeg ikke passer til Leon. Noah passer, men jeg er ikke fan av det navnet så jeg vil ikke foreslå det. :)

 

Synes ditt siste forslag, Jonah klinger best med Leon.

Skrevet

Theo passer ikke med Leon, blir alt for likt!

Leon og Noah går til nød sammen, men passer ikke helt.

Ta Henri om du vil, ikke vær så opptatt av at det er i en annen "kategori" enn Leon.

Vi har valgt et gammelt norsk navn til den ene, og et "populærnavn" til den andre.

Skrevet

Jeg liker alle tre og synes alle er fine.

 

Mitt forslag er Noam !!!!!!!

 

hihi

Skrevet

Jeg synes du skal la samboer få denne:) Noah er jo kjempefint!

Skrevet

hva med Matheo...ille nydelig navn....:o)

Skrevet

Jeg synes Henri passer perfekt til Leon. Utrolig stilig navn og skrivemåte :)

Skrevet

Juhu! Godt noen syns Henri er fint:)... Leon og Henri.)

Vi får se, men takker for mange synspunkter.

Skrevet

Jeg har også en sønn som heter Leon :) Og her skal lillebror hete Milo. Ellers likte jeg best samboeren din sitt alternativ av de du nevnte. Liker veldig godt Theo, men synes det er litt for likt Leon.

 

(Hva synes du om vårt navnevalg forresten?)

Skrevet

Milo forbinder jeg med et vaskemiddel for ull... heter det ikke det? har ikke tenkt på milo som navn før, men det var spesiellt! Liker selv korte enkle navn...:)

Skrevet

Hva med Mio? Synes det er fint, lignende, men uten vaskemiddel-følelsen.

Skrevet

Mio var fint:)

 

Skrevet

Milo synes jeg også var litt vel assosierende med vaskemiddel du gitt :P Og Mio minner jeg om undulaten min bror hadde engang i tiden! Jeg ville nok heller gått for enten Noah eller Theo, men som nevnt tidligere er jo Matheo er veldig godt alternativ for Theo.

 

Lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg synes Henri var det beste. Noah er et kjempefint navn, men det er et sån in navn nå. Henri er et spesielt navn og har en stilig skrivemåte.... Synes også at Milo og Mio var kult da, men det var ikke en av dine alternativer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...