våre2gull Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg er 21+1, og lurer på om det er noen som kan svare meg på hva dette kan være, eller om noen har hatt det sammel... I går kveld fikk jeg sikkelig vondt fremme på magen, under navlen. Det var som om en muskel var for "liten" til å strekke ut. Jeg måtte gå litt bøyd, for å når jeg rettet meg opp var det utrolig vondt... Er det dette som er ligament smerter? Har bare fått for meg at dette skal føles som stikk/sting. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå