Gå til innhold

noen som har prøvd "Name It" vinterdressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ok? er jo rimelig og virket egentlig veldig god i passform.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den som en dress nr. 2 til min. Synes den er helt grei. Har dog ikke prøvd den i skikkelig vått vær. Men ungen er varm og tør.

Skrevet

Vi har den, og den har vært brukt hver eneste dag siden november, i alt slags vær. Ikke har han vært kald eller våt i den, og den er god og "løs" og veier ikke mye. Er godt fornøyd med den!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har name it to-delt til jenta. Den er absolutt ikke rimelig (i mine ører) da hver del koster 500-600 kr, men den virker helt suveren! Blir dog våt, men den er jo ikke vanntett...

Skrevet

småen har brukt name it det første året i barnehage, for jeg mistet mikke line dressen etter en stun :-(

jeg tror ikke det var vinterdress. heller vårdress, eller regndress med for. men den har vært helt knall!

Skrevet

Super passform til små barn..Visst de de har samme modellene som 06/07.

Kjøpte 4 år, som han bruker nå, ifjor. Da betalte jeg 200 kr på salg. Han har brukt den nå i høst, lett og god. Skal vel være vanntett..?? De første vinter/vår dress var det...inntil de var slitt på knær /baken.. Lette og gode, syns jeg...

...og bare for å ha sagt det også.. Spar Kjøp sine med TEDDYfor, på små barn, er på grensen til barnemishandling. Tung og (ol) klumpete..

Skrevet

hehe.. ja spar kjøp sine står jo nesten av seg selv

Skrevet

enig med det ang Sparkjøp sin... prøvde en sånn på han... og stakkar unge, der sto han og lea seg fikk han ikke;) den ble pakket pent inn igjen og levert inn igjen i butikken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...