bomper`n Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Er den ok? er jo rimelig og virket egentlig veldig god i passform.
Koala *g07* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Har den som en dress nr. 2 til min. Synes den er helt grei. Har dog ikke prøvd den i skikkelig vått vær. Men ungen er varm og tør.
velsignet med to Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Vi har den, og den har vært brukt hver eneste dag siden november, i alt slags vær. Ikke har han vært kald eller våt i den, og den er god og "løs" og veier ikke mye. Er godt fornøyd med den!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 jeg har name it to-delt til jenta. Den er absolutt ikke rimelig (i mine ører) da hver del koster 500-600 kr, men den virker helt suveren! Blir dog våt, men den er jo ikke vanntett...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 småen har brukt name it det første året i barnehage, for jeg mistet mikke line dressen etter en stun :-( jeg tror ikke det var vinterdress. heller vårdress, eller regndress med for. men den har vært helt knall!
Bettybu Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Super passform til små barn..Visst de de har samme modellene som 06/07. Kjøpte 4 år, som han bruker nå, ifjor. Da betalte jeg 200 kr på salg. Han har brukt den nå i høst, lett og god. Skal vel være vanntett..?? De første vinter/vår dress var det...inntil de var slitt på knær /baken.. Lette og gode, syns jeg... ...og bare for å ha sagt det også.. Spar Kjøp sine med TEDDYfor, på små barn, er på grensen til barnemishandling. Tung og (ol) klumpete..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 hehe.. ja spar kjøp sine står jo nesten av seg selv
bomper`n Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2009 enig med det ang Sparkjøp sin... prøvde en sånn på han... og stakkar unge, der sto han og lea seg fikk han ikke;) den ble pakket pent inn igjen og levert inn igjen i butikken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå