Gå til innhold

Uke 7 og sterkere symptomer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg (ca uke 7 )som opplever å få sterkere symptomer. I dag er jeg mer trøtt, kvalm, puppene er ømmere og i tillegg kjenner jeg det i bekkenet.

Har bekymret meg endel for SA/MA tidligere, men nå sier symptomene sitt. Det er i grunnen deilig. Tar i mot alle symptomer med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i svangerskapsuke 7, 6+0 uker

jeg kjenner ingenting bortsett fra at det stikker litt i livmora flere ganger om dagen,er ikke kvalm eller føler meg trøtt, så det bekymrer meg faktisk litt

Skrevet

jeg er i svangerskapsuke 7, 6+0 uker

jeg kjenner ingenting bortsett fra at det stikker litt i livmora flere ganger om dagen,er ikke kvalm eller føler meg trøtt, så det bekymrer meg faktisk litt

Skrevet

Jeg hadde murringer helt i starten, de har gradvis forsvunnet og er erstattet med symptomene jeg nevnte ovenfor:) Jeg savnet også å ha flere symptomer og i dag kom de for fullt. Er 7+0 i dag.

Skrevet

Enig med du! Kvalmen kom plutselig på mandag, da var jeg 6+5. Og au så ømme puppene er ja! Men som du sier, DenSatt, er jo litt greit å ha symptomene også!

Jeg var på tidlig ultralyd pga blødning i 7+noen dager med førstemann. Da spurte legen: "Er du kvalm? Er puppene ømme?", ja svarte jeg, og han bare: "Så bra!" Og det er jo egentlig litt bra også, selv om det ikke føles sånn hele tiden!

Skrevet

Så er det jo litt sånn at symptomene varierer litt dag for dag. Hverfall for min del.

Mener å huske at jeg hadde mindre symptomer sist jeg gikk gravid så jeg er spent på fortsettelsen.

Jeg har vurdert tildlig UL bare for å være sikker på at det er liv der inne, hadde en SA i oktober og har derfor vært litt på tuppa... Kanskje jeg dropper UL nå siden kroppen selv sier i fra at det er noe på gang:)

Vi har jo termin veldig likt, artig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...