Gå til innhold

Hvorfor blir svangerskap så ulike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 4 og har hatt veldig ulike svangerskap så langt. Bortsett fra ekstrem svangerskapskvalme (tenker da på typen der man bare kaster og hele tiden og går voldsomt ned i vekt) og ekstrem trøtthet (sovner over alt mange ganger for dagen) føler jeg at jeg har hatt det meste av "vanlige" svangerskapsplager nå, men ulikt i de ulike svangersakpene og også lite plager eller ikke noe av noen typer plager i noen av svangersakpene. Litt av hvert altså.

Hvorfor er det egentlig slik? Noen som har noen teorier på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gynekologen min sa at en som oftest blir dårligere for hver svangerskap har en vært kvalm før.Jeg ble innlagt med nr 4.Ellers er det jo tyngre for kroppen for hvert eneste svangerskap.Men jeg har opplevd at jeg har vært dausyk med guttene(3 stk) og dårlig med jenta.

Skrevet

Idefix...det der er dårlig nytt for meg:) UGH, venter en stund med å planlegge neste mao...

Skrevet

Hmmm. Om jeg ventet nr 3 nå ville jeg sagt at teorien stemmer, jeg ble mer og mer kvalm med hver av dem, med mini kastet jeg mye opp og var veldig kvalm hele dagen. Denne gangen derimot har jeg ikke kastet opp og knapt vært skikkelig kvalm, bare uggen og uvel innimellom litt ut på dagen noen dager (aldri om morningen). Andre dager er jeg helt fin omtrent hele dagen, bare en tanke uvel i visse situasjoner.

Skrevet

Alve veit du ikke vil høre det, men det kan faktisk være ei jente der inne...

Prøver selv å bli gravid og når jeg tenker tilbake på forrige svangerskap burde jeg vel ha vært tvangs sterilisert, hehehe..Låg med hodet i do i 9 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...