Blue Lady ♥ Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Har du prøvd rockering? har brukt det dagelig i en stund nå og ser stor forskjell allerde.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Hvor lenge bruker du den da? Lenge etter så du resultat? Hvordan ser du forskjell?
Blue Lady ♥ Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Har brukt den i nesten 3 mnd nå.merker stor forskjell på kjærlighetshåndtaka,midten av magen og spretten i rompa:=) nå var ikke kroppen min i den værste forfatnign fra før av,men har brukt den til og stramme opp litt her og der etter fødsel.for meg har det virket.har ikke målt med bånd(har ikke målebånd)men stoler på øyene.vis du googler rockering får du masse info om det og hvordan bruke den:=)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 er det bare vanlig rockering du bruker?
Meg og knoll&tott Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 På treningspartner.no finner du ROCKERINGEN:) Er litt anna enn en leketøysbutikkrockering. Kanonbra:)
tuppen og lillemor Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 den som de selger på apoteketer også bra har jeg hørt..den kan man legge sammen og å ta medseg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå