Gå til innhold

8 mnd kontroll


MissO

Anbefalte innlegg

Syntes det er interessant å se hvordan de små utvikler seg. Jenta mi har blitt 75.5 cm og veier 9060 gram. Hvordan er det med deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Junior har endelig stoppet opp med den enorme voksekurven - puh - og veier nå 12,2 kg og er 77 cm lang. Kun 200 gram har han lagt på seg på 2 mnd, så det er bra!! Blir sterk av å bære rundt på ham kjenner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha kontroll ved 8 mnd? Helsestasjonen vi er tilknyttet har ingen kontroller mellom 6 og 9 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Jenta mi var 68,5 cm og 8445 gram. Så har ikke vokst så mye på 2 mnd hun heller akkurat... MEN tror hun målte litt feil på lengden for jeg målte henne til 70 her hjemme...

 

Tror nok det er veldig vanlig med kontroll annenhver mnd etter 6 mndkontrollen ja... Du er den første jeg har hørt om som ikke har vært eller skal på 8 mndkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kommunen jeg bor er det hver tredje mnd etter 6 mnd, altså kontroll ved 6 mnd, 9 mnd, 12 mnd og 15 mnd. Jeg syns det er litt lenge mellom 6 og 9 mnd kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nede å veide han her nå når han var 8 mnd, men har ikke kontroll føre han er 9 mnd egenltig.

 

han var 68 cm lang og veide 8160 g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe her heller mellom 6 og 9 mnd. Jeg skal gå forbi HS i morgen, mulig jeg stikker innom å kaster han på vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på 8mnd kontroll og etter flere omganger syk har han gått litt med ,men har våkst littt så nå er han 7005g og 66 cm så nå blir det mars neste kontroll . Her har vi kontroll annvær mnd etter 6mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lilletuppa her var 70 cm og 7150 g på 8 mnd kontroll. Fikk beskjed om å legge inn et måltid til, så da blir det 3 grøtmåltider og ett med middag med pupping mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa var 8200g, 69 cm og 42 rundt hodet. Og da var hun 7 1/2mnd. Har bare lagt på seg 120g på en drøy mnd.. Men er fremdeles god og rund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min var 71 cm, 8280g og 44cm rundt hodet da han var 7 1/2 mnd! Har ikke lagt på seg noe særlig siden 6 mndskontrollen, men han er ganske aktiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elise var 8300, og 71.5 .hodeomkrets var 44cm. hun hadde ikkje lagt på seg så mye, men strekt seg 5 cm siden 6mnd. kontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10,6 kg og 75 lang. Hadde strekt seg veldig på 2 mnd. (og lagt på seg) men fikk ikke beskjed om å kutte ned på maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...