Moosh Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Den lille jenta mi begynte i barnehage denne uken. Det er pappaen som har levert og hentet henne (jeg hadde første tilvenningsdag og han hadde to dager). Idag hentet vi henne sammen og hun ville ikke til meg. Hun dro seg hele tiden over til faren. Jeg ble skikkelig lei meg. Er hun allerede en pappajente? Noen som har opplevd det samme? Hun er 13 måneder.
du og jeg og vi to Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hun elsker deg fortsatt over alt! Men pappaen har nok kanskje fått en viktig rolle for henne nå. Det er mange som opplever det når barna blir større, at den som er mest sammen med barnet den dagen, er favoritten. Men det kan også hende at jenta di reagerer slik som noen barn kan reagere etter at foreldrene har vært borte en stund - altså med avvisning. Uansett så går det seg til, men det kan hende hun kommer til å foretrekke pappaen en stund. Du får prøve å unne han det, og vite at du er en av de to viktigste personene i hennes liv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå