2 blå :-) Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er 7+2, men på min side så står det at jeg er i uke 8... er ikke helt med her nå, så fint vis noen kan forklare meg det. Husker ikke fra sist jeg gikk gravid. Fikk i 04 så det er en stund siden...
klarfornr2 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Den som regnes ut her på BIM er ikke helt korrekt i forhold til hva jormødrene bruker på kontroll, så følg den første du.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Begge deler stemmer. Du er i din 8'ende uke, men fullgått 7 uker og 2 dager. Akkurat som når man f.eks er 25 år så er man i sitt 26'ette år, man gjør ting for 26'ette gang før man fyller 26 år fordi man er 0 år første gang man f.eks feirer 17. mai, julaften osv og ikke 1 år. Nå er du i din8'ende uke, men er ikke fullgått 8 uker før du går fra 7+6 til 8+0. Når du er 8+1 begynner du på uke 9 og går da i din 9'ende uke frem til du er 9+1, da begynner du på den 10'ende uken din.
Gjest stockholmstjej med gullgutten Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 før du er 7 fullgåtte uker nå og er 2 dager in i uke 8 så på mandag er du 8 fullgåte uker.... man regner at man er i uke 8 når man er 7+1.. håper de hjelper litt de er litt rar regning på det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå