PrettyPink Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hva er historien til Viggo?? Har ikke fått med meg alt.
Ronja&Odin Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 han har bl.a annet "drept" dattera i bilulykke
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Han har vært gift, og hadde en datter som han lot sitte på fanget på en kort biltur. Endte i bilulykke der datteren døde, han skyldte på seg selv og forholdet mellom han og kona ble ødelagt. Nå tenker han mye på datteren pga Alma osv...
PrettyPink Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor bor han mørkhudede hos Viggo og Juni?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Han jobbet på en kebabsjappe som Viggo pleide å spise på, og sjefen hans måtte reise tilbake til hjemlandet sitt. Fordi han ikke har papirer hadde han heller ikke noe sted å bo (ulovlig opphold), og bodde på gata. Viggo tok ham inn i varmen og lot ham bo i båten og på verkstedet. Nå får han lov å bo hos dem frem til Alma kommer.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, jeg er cæsarekspert... ser HVER eneste episode. men ser de på nettet da, så jeg kan se når jeg vil. da kan jeg også se dem dagen før de kommer på tv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå