snuffe Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Skal, forhåpentligvis, ha innsett i morgen og deretter bruke progestan i to uker (dansk klinikk). Har skjønt at dette ikke er registrert i Norge, men får man tak i det der eller bør jeg få ut alt jeg trenger ved et apotek i København før hjemreise? Er det vanlig å forsette med progesteronstøtte lenger enn to uker om man blir gravid? Kan jeg i så fall gå over til crinone som kan skaffes i Norge, eller bør man fortsette på det samme man begynner med? Noen som vet?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei Ta med deg Progestan fra Køben du. Det er ikke registrert i Norge, men brukes og klinikkene må søke spesielt til hver bruker og det skal hentes på spesielt apotek osv osv. Tunggrodd system.Det inneholder mer progestan enn Crinone, og det er jo bra!!! Noen klinikke mener at man skal fortsette med progesterontilskudd til ca 12 svangerskapsuke, andre klinikker mener du kan avslutte når du blir gravid. Jeg hadde i allefall tatt med meg nok til rugeperioden hvis jeg var deg Lykke til
Heira☆ Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Du får progestan på apoteket her i Norge (så lenge du har resept da) Men det tar som regel en dag eller to før du får de, for det må bestilles på apoteket, det er ikke noe de har liggendes. Det er vel rundt 2 uker man bruker progestan ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå