Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Nå er det du som er HI. Alle tråder er skrevet av HI = Hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Men noen anonyme HI kan jeg gå inn på også får jeg opp nick, ofte er det samme nicket som dukker opp. Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Faen hva feiler det dere da? her spør jeg seriøst. faen ta dere. Hi.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hei. Du anonyme over her, jeg skrev denne tråden og din anonym kan jeg klikke meg inn på og se nicket ditt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Du skrev? Din trådkupper. Jeg skrev dette innlegget du bare sitter å mobber du. Dessuten ser du ikke nicket mitt. Blædda Hi.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Jo det kan jeg. Skal jeg gi deg noen hint for jeg ønsker ikke uttale meg om nick når de faktisk er anonyme. Du er her tid til ofte og har en spesiel retning du heller til i alle dine tråder. Det samme hver gang som oftes. Trenger du mer? Trådstarter her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå