Gå til innhold

Idag var jeg litt tøffere

Anbefalte innlegg

Skrevet

enn sist gang i stallen:-DDD

Jeg har klappet og klødd store hester og jeg har vært med på å pusse en vakker en som heter Top Gun:-) Og han er mye kjekkere enn Tom Cruise!

Det beste var at jeg ikke var redd. For nå har datteren bestemt seg for at jeg skal bli tøff og ikke være redd for hester. Så hun er min instruktør. Og det er jo helt fantastisk å få kontakt med disse vakre skapningene:-) Og de har jo hver sin unike personlighet, noe som er spennende å oppdage:-)

Jippiiii!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi! Det der hadde ikke jeg turt nei!! Jeg er ei skikkelig hestepyse! ... og fuglekrekpyse.... og hundepyse... og... nei da var det visst ikke mer.

Skrevet

Der ser du.Hva sa jeg???

=0)

Hester er store,men akk så gode.Å du vil se at bare det å klappe og kose litt gir kroppen ro.

HIiiiii haaaaa,snart er du i full galopp ;o)

Skrevet

Ja de er fantastisk vakre. Og det spennende er å se hvordan min 15-årige jente kan lære meg masse om noe som alltid har virket litt voldsomt for meg:-) Hun vokse på det og jeg vokser på det og resultatet er jo at vi kan ha en felles interesse som gir oss masse!!!

Selv om jeg nok ikke kommer til å sitte mest oppå hestene, så kan jeg iallefall få med meg kos og stell:-)

Jippiii!!

Skrevet

Det er ikke for ingenting hester og terapiridning er veldig positivt for flere =)) Jeg kunne tenkt at jentene fikk prøve det,men ingen her har det,eller er utdanna innen det.Men eldste hadde fryktelig lyst å utdanne seg innen det.Men det var før alle disse ungene ploppa frem da ;o)

Å starte med stell er lurt.Da får du et godt forhold til hesten også.Nei,jeg er missunnerlig jeg.For jeg får ikke tid til slikt.Selv om jeg kunne tenkt meg det.buhuuuu.

"Kose mer med gyngehesten"

Skrevet

Gyngehestene er iallefall trygge å kose med:-DDD

Skrevet

Hahahaha tuller du!!!

Litt liten kanskje;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...