Gå til innhold

Ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per idag har jeg vært alene siden sommeren. Og nå begynner jeg viiiirkelig å kjenne på kroppen at jeg savner noen ved siden av meg i sofaen, i senga, i telefon.. Ja, i det hele tatt. Vil jo ha noen. BF gjør alt for å prøve å sjarmere meg igjen, men vil ikke ha han, men må ha noen her snart. Høres desperat ut, og er nærmest det. Det er stusselig alene. Det er oppskrytt å være singel. Trives bak en kjekk fin kar jeg. Huff, så synd på meg.

Litt jamre innlegg. Men må få det ut.

Fra ensomme alenemamman

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too! Syns synd om meg selv jeg også :) Vil ha noen, men vet ikke hvem og hva når det kommer til stykket..Kjedelig, ensomt og trist å være alene heele tiden! Måte på hvor lenge du kan trivs å være alene om alt :P

Skrevet

Ja. Er faktisk litt godt å høre der finnes fler. :(

Skrevet

Jo takk, signerer den ja, er skikkelig ensom selv.

Hadde en type tidligere i år, men jeg gjorde det slutt med han i begynnelsen av juni 08.

Har ikke kysset, hatt sex eller opplevd nærhet siden da :(

Det jeg savner mest er en armkrok og en jeg kan snakke med på kveldene etter at ungen min har lagt seg.

Får håpe at 2009 er året der vi alle opplever kjærligheten!!

Det fortjener vi flinke alenreforeldre :)

Skrevet

Rart å høre dere som har vært alene i så kort tid, tenke på en mann. Jeg har vært alene i mange år, og savner ikke en mann, en gang:)

Tror dere henger litt igjen i det å være par. Venn dere til deres eget selskap og trives i det selskapet først, for ellers er det lett å bare "være desperat" og da finne en som en egentlig ikke hadde tenkt seg;)

Skrevet

Jeg har ikke hatt mann på åresvis..da mener jeg enn skikkelig mann, for en skikkelig mann stikker ikke så fort ting blir litt svingete,eller i mitt tilfelle blir gravid :P har gått gjennom alt alene, og gleeder meg til den dagen jeg finner den mannen som fortjener lillegutt og meg!

Tror jeg savner det jeg tror alle som er ett par har..hmmm :)

Skrevet

Jeg kunne ikke vert mer enig med deg. Det er stusselig og vere alene. Jeg er om mulig mer desperat enn deg.

Jeg har ikke hatt sex siden jeg ble gravid og BF gjor det slutt altså september 2007. Dette merkes godt. Ønsker meg sånn en snill mann som kan sende meg søte sms, som jeg kan sove på armen til, våkne om morgenen... akk det hadde vert toppers.

Men på en annen side ser jeg og hvor deilig det er å bare ha meg og barnet å tenke på.

Jeg har en kamerat som er mye på besøk til oss. Vi har kjent hverandre lenge, og er verdens beste venner.

Når han er her roter og griser han noe så aldeles forferdelig. Å hvem er det som må lage mat og rydde? Jo det er jo meg. Det er nett som å ha to små barn i huset.

Men han er en utrolig hyggelig kar, så det er jo egentlig bare kjekt. Selv om det er slitsomt av og til.

Det er så irriterende og tenke på, for vi passer perfekt sammen. Vi har det utrolig morsomt når vi er sammen. Han er så utrolig flink med barnet mitt.

Vi har samme humor og snakker sammen om absolutt alt. Bare så utrolig synd det ikke er noen følelser inni bildet. Vi hadde evrt perfekt for hverandre...

Skrevet

Altså, jeg forstår det slik at savnet er stort for alle dere, og dere vil gjerne ha en å kose med, sex, kjærlighet osv. Du siste her, men han skal ikke rote...men alt det andre er perfekt. Ta å gi litt da vel. Tror jeg begynner å skjønne hvorfor vi er fra mars å venus jeg - og hvorfor jeg som mann fortsatt er singel. Det er jo masse damer der ute, men ingen vil lage mat til meg, eller rydde opp litt av det rotet jeg lager. Men sex, kos, en arm å ligge på og masse kjærlighet, det skal dere ha...

;-)

Ha en fin helg alle sammen!

Hilsen singel mann

Skrevet

Atlså, når denne vennen min legger fra seg bananskall i sofaen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) og bare lar det ligge, eller ikke tørker opp etter seg når han søler middag på teppet, da synst jeg der er som å ha to barn i hus...

Jeg har ikke noe imot å rydde og vaske for de jeg er glade i, missforstå meg rett, men bananskall hører hjemme i søppla og det er vel normalt å tørke opp etter seg når man søler?

Hilsen anonym over 12.40

Skrevet

Et skikkelig mannfolk klarer å rydde etter seg, ergo...

Hilsen den anonyme, single mannen...

Skrevet

Jeg er fortsatt ledig jeg.... ;o)

savner noen og det har jeg gjort lenge..... kan liksom rydde, lage mat, ta meg av barn osv osv. har en sønn jeg er alene med og har hvert det i 4 år.....

Skrevet

nå i begynnelsen av februar er det ett år siden jeg flyttet fra bf. savner veldig en jeg oxo

Skrevet

Hei!

Men vi er jo flere som er alene her inne, det må nesten gå an å sende en melding til hverandre da, eller...?

Hilsen pappa

Skrevet

det er jo ikke så lett å sende meldinger til hverandre når så å si alle er anonyme da......

Skrevet

Har vært alene siden sommeren, men er fortsatt i litt "menn suger"-modus.... savner å ha noen jeg og, men synes det kan være greit å bli helt ferdig med bitterheten før jeg involverer en ny mann. Er på god vei da:)

Skrevet

...men hvorfor er du så bitter da?

Hilsen pappa

Skrevet

Vel, bf byttet meg ut rett etter dattern vår ble født, og jeg fikk klar beskjed om at jeg ikke lenger var attraktiv, fortjente ingen komplimenter, gjorde ikke nok husarbeid lenger(ammet annenhver time hele døgnet og var generelt utslitt) Han fortalte meg at den nye stemoren til jenta vår var strålende vakker, morsom, smart, høyt utdannet og en fantastisk mor for sønnen hennes. Etterfulg av: "hun er faktisk helt motsatt av deg".

Viste seg jo at gresset ikke var grønnere på den andre siden, og dama var ikke akkurat drømmedamen, for å si det pent, så nå er han singel igjen og virker oppriktig lei for å ha vært et rasshøl. Derfor, bitter, men begynner å bli bedre!

Skrevet

Men vet du hva, tror ikke de fleste gutta er slik. Han er ikke så mye å være bitter over.

Nei, han er ikke det...

Hilsen pappa

Skrevet

Nei, tviler da de fleste er slik:) Er nok bare litt bitter pga knust selvtillitt og føler at jeg mistet så mye tid med lille jenta mi pga pes fra han, flytting, mekling, samtaler på fam.vern kontorer, flying til og fra nav med papirer, kjærlighetssorg, sinne etc.. Føler mesteparten av de første 6 mnd med den lille bare ble borte i all møkka, og jeg kan aldri få den tiden tilbake igjen.

Skrevet

Nei, nei...men du kan ikke sutre over det der i lange tider heller da. Greit nok, de 6 første månede fløy, men løft opp kjakan og se fremover, fremover!

Tenk på all den fine tiden du kommer til å få fremover. Spist er spist...

Natta alle sammen!

Hilsen pappa

Skrevet

Ja.. Var singel tre år, så møtte jeg en jeg ble sammen med for kort tid siden, forholdet varte veeeeeeldig kort og nå er savnet hundre ganger større etter å ha opplevd hvordan det faktisk kan være å være to:/ Selv om vi driver på litt fortsatt så blir det ikke det samme som da vi var sammen de få ukene...;)

Aldri vært sammen med barnefaren jeg da...

Skrevet

Til Singel mann

Det er ikke bare det du nevner over der som jeg savner, det jeg savner aller mest i verden er en farsfigur for jenta mi, hun har bare sett faren sin to ganger *snufs* og kommer aldri til å huske det siden hun var 3 og 6 mnd den gangen.

Har heldigvis ett bilde av far og datter tatt i dåpen, så hun kan se hvordan faren sin ser ut en dag.

Syns det er så utrolig trist for hennes del at bf ikke stiller opp eller bryr seg det dugg.

Han ville jo at jeg skulle ta abort så tok valget alene om å beholde, men trodde han skulle skifte mening når han så den utrolige nydelige jenten sin.

Så jeg får heller prøve å innordne meg med at jenta mi ikke har noe far eller?

Det å dele alle gledene med det å barn, som f.eks når snuppa står noen sek helt på egenhånd.

Og når det gjelder matlagning osv så elsker jeg og lage middag til andre, men det er så stusselig å lage mat kun til seg selv.

Men heldigvis begynner snuppa å bli stor nok til å spise middag så da lager jeg til oss begge så da spiser jeg ihvertfall ikke helt alene da.

Skrevet

...men du, dette er noe du en dag kommer til å oppleve. Du møter en fyr som liker både deg og datteren din kjempegodt. Du får en å dele godt å vondt med, i tillegg en som kan gi datteren din en mannsfigur. Er jo tragisk at han ikke gidder å følge opp dattern sin, men desverre, det er noen som stikker. De er ikke klare for oppgaven. Kan jo hende det endrer seg etterhvert..Får håpe det.

Hilsen pappa

Skrevet

Jeg vil bare ha en å kose på jeg.

Noen som vil sende en bror, venn eller noe hit;-)

Skrevet

Jeg har lappen, jeg har bil, jeg kan kose, jeg er bror, jeg er en venn - jeg kan sende meg selv jeg...

Hilsen pappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...