Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Fikk sjokk i dag når venninna mi sa hun hadde hatt så mange sex partnere og uten kondom.Jeg trodde ikke på henne ,hun begynte å ramse opp navn ,av mannfolk jeg kjenner. Er det mulig
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Ja, det er jo mulig ettersom venninna di har gjort det. Men ærlig talt.. la folk ligge med hvor mange de vil, og vær heller glad for at du ikke gjør det da.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 jeg er nok over tretti jeg også, uten at jeg har interessert meg for å føre regnskap noen gang.... og jeg har aldri brukt kondom... men frisk og fin likevel jeg:) er det så ille da? er man singel noen år går det fort...i de 11 årene jeg har hatt sex er det ikke mer enn et gjennomsnitt på tre i året.... høres ikke så avskrekkende ut synes jeg....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 ok da er jeg unormal da ligget med 6 stk og er 37 år
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hvis hun har vært singel lenge skal det jo ikke så mye til. Si du får napp en gang i måneden, det er bare drøye tre år med one night stands det. Sikkert mange som har hatt langt flere.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Har nok bortimot 100 jeg da..synes vel jeg er et ludder de fleste dib damer, men men Er singel og har stort sett vært det siden jeg debuterte når jeg var 14. Bare vært i forhold i tilsammen 1,5 år. Er 26 nå.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Noen egner seg best som tømmestasjon for stygge og desperate mannfolk. Like barn leker best.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, du hørtes ikke rent lite misunnelig ut da:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Ja, mulig er det. Og det er da egentlig ikke så mange, heller;) Slik er det når en er singel, eller ikke har så lange forhold, slik at en også er singel innimellom..... Og herr Kondom er dessverre ikke alltid til rett sted til rett tid;)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Hjelpe meg da, spiller det noen rolle hvor mange hun har hatt sex med da? Ikke alle har vært i et forhold hele livet! Selv har jeg vel hatt ca 45, men det er da ikke noe jeg skjemmes over. Jeg var singel, levde livet og hadde det morro i 5 år. Valgte bevisst ikke å ha kjæreste, for jeg ville være fri og frank og gjøre som jeg ville. Jeg lærte utrolig mye på denne tiden, både om meg selv og om livet og verden rundt meg. Ville aldri vært de 5 årene foruten! Hadde for øvrig sex både med og uten beskyttelse, men jeg vil selvfølgelig anbefale folk å bruke beskyttelse!
malingus Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 Hvilket år lever du i HI? 1950? Er 25 år og hatt sex med rundt 50 stk. Og jeg har vært i to lange forhold (tilsammen 7 år). Ikke noe å skamme seg over det vel. Om man har hatt 5 eller 50 eller 100 er da vel likegyldig for andre?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 100??????????????????? oi.... er visst utrolig gammeldags jeg og ja..... er 35 og har hatt 8...., men har vært med en mann i 13 år da og debuterte ikke før jeg var over 16. har også tid i sølibat fordi jeg ikke liker ons.... visste jeg ikke var over snittet akkuratt, men trodde ikke jjeg var så langt bak da... har forresten en venninde som er like gammel som bare har hatt 2..... moren min bare 1... har det noe å si tro?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har et par venninner som har ligget med bortimot 100 stk hver. De er begge i faste forhold nå, men da de var i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene var det en ny fyr hver helg, gjerne flere og. Jeg synes det er ekkelt, men egentlig ikke noe jeg har noe med.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 Det er ekkelt fordi de aldri beskyttet seg, aldri testet seg og kunne gjerne droppe dusjen mellom partnere. Sier ikke at alle med mange sexpartnere holder på sånn, men akkurat de to gjorde det på en ekkel måte. Men, som sagt, det har jeg ingenting med, så jeg holder det for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er 23,5 år og har hatt 36. Har vært i 2 forhold i tilsammen 4 år og debuterte rett før jeg ble 17. Har da altså hatt 1,5 år år rase fra meg på, har jeg regnet riktig? 1,5 år er 18 mnd. 18 mnd er ca. 75 helger eller noe. Hvis jeg da var ute hver helg(ofte både fredag og lørdag og på sommeren nesten hver dag) så var det mange ganger man var ute uten at man hadde sex med noen:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #20 Skrevet 9. januar 2009 Har bare ligget med mannen min, vi har vært sammen i mange år og traff hverandre relativt tidlig. Føler at det blir sett på som mer unormalt enn at man har hatt 100 eller 38 iallefall. Personlig så driter jeg i hvor mange folk ligger i, så lenge de har det bra selv:-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 Enig med deg over her. Har lagt med kun to, x'en og mannen min. Kunne vert foruten den erfaringen jeg fikk med x'en.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #22 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har og ei venninne som har hatt 2-4 sexpartnere i måneden i noen år nå. Må si jeg syntes det er kvalmt jeg, greit en kan ha en ons i ny og ne eller en elsker det har da jeg og hatt. Men tror nok mange jenter som holder på sånn sliter litt med seg selv. Spesielt de som har sex med alle som viser de noe som helst oppmerksomhet. Jeg er 24 år og har hatt 7 sexpartnere, et par av de kjærester et par ons og et par kamerater jeg hadde sex med flere ganger. Kun en av de har jeg ikke kjent fra før.
malingus Skrevet 9. januar 2009 #23 Skrevet 9. januar 2009 Det er da vel ikke kvalm hvis dette er noe en gjør fordi en har det vanskelig med seg selv? Da er det vel heller trist? Og uansett noe andre ikke har noe med å mene noe om!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #24 Skrevet 9. januar 2009 Såpass må det være før en gidder å holde seg til en resten av livet!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå