Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Fra jeg var 15-19 var jeg selvskader og hadde bulimi. Ble senere gift, og fikk et barn. Var sluttet med dette da. Men fikk et veldig angstanfall sammen med barnet en gang mannen min truet meg i fylla. Han reiste da fra oss, selv om jeg virket ustabil før han reiste (fordi jeg var livredd). Han var altså mer opptatt av å dra på fest enn å sørge for at barnet hadde det bra. Nå krangler vi om hvem som får barnet etter skilsmissen. Han bringer fram denne episoden som han skal bruke som argument i rettssaken, at dette har skjedd en gang, vil han bruke mot meg (i tillegg til de greiene da jeg var ung). Derfor lurer jeg på hvor mye dere tror dette vil påvirke min sak? Jeg har ingen psykisk sykdom, dette er noe som har skjedd en gang, og da etter at noe spesielt var skjedd. Så barnet mitt har et normalt og stabilt liv med meg, noe jeg ikke har noe problem med å bevise. Vil det forresten ikke være negativt for han at han reiste fra barnet sitt i en situasjon han nå forklarer som skadelig for barnet? Han burde vel holdt seg hjemme og tatt seg av barnet, hvis det var så viktig for ham...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 For å si det slik: Jeg hadde også fått et veldig angstanfall dersom jeg hadde blitt truet av barnefar mens han var full. Håper alt ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå