Gå til innhold

Bruker babyer pute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig å kjøpe pute til barnevogn og sprinkelseng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ikke nødvendig..

Mine unger har aldri brukt pute. Det sies at de ikke har godt av å bruke pute.. Men når de blir 1 år og eldre gjør det ikke noe..

jeg har bare lagt putetrekket under hodet utenpå en gulpeklut eller noe for å gjøre det fint.. så er det praktisk å ha noe som er lett å vaske under hodet tilfelde han/henne gulper.

Skrevet

Jeg har hørt babyens lunger blir mer åpnet når de bruker pute (liten tynn pute) som man legger under skuldrene på de. At det kan hjelpe veldig på pusten særlig når de er forkjølte. Jeg skal bruke pute i sengen fra dag 1, i vognen er det pute med i voksiposen, så der skal jeg bare lege trekk over.

Skrevet

Jeg har også kjøpt pute ;o) Baby pute fra høie,de er ganske flate,men babyen skal da få ligge mykt med hodet sitt;)

Hjelper på forkjølelsen gjør det,merker det selv når jeg er tett og forkjølet at den hjelper med en ekstra pute under hodet. Puster lettere,og slim og alt ekkelt får muligheten til å renne unna luftveiene!

Skrevet

Da jeg fødte for 4 år siden var det fy fy med pute, men nå har jeg lest at ei tynn pute under hodet bør man ha. Sist brukte jeg bare putetrekket under hodet.

Spør jordmor eller legen din du:)

Skrevet

hmm. jeg har hørt at dem ikke skal bruke pute jeg.

Skrevet

Er ikke dette delte meninger ?

Er jo like mange som bruker pute som dem som ikke gjør det fordi det blir opplyst at det ikke er bra. Men så er det helsepersonell som ikke ser noe galt i det.

Jeg for min del har brukt pute til min fra dag 1 - har ikke vært noe problem fordi jeg så hvordan han sov. Dessuten var den paddeflat. Krøllet den seg så fjernet jeg den bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...