Gå til innhold

dette er jaggu vanskelig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min har vært utro.. over flere mnd faktisk.. og det var i en periode jeg ikke hadde det noe bra med meg selv og trengte han aller mest( flere aborter)

oppdaget dette rett før jul.. vi har hatt det super fint sammen fra jul til nå, faktisk ikke hatt det så bra sammen på leeenge, men nå skal han til den byen hvor hun bor.. han sier at han skal til broren sin og hjelpe han med oppussing og han sier jeg kan være med, men hva skal jeg gjøre mens de jobber... jeg har sagt til han at jeg ikke vil at han skal reise og at jeg håper han kan respektere meg og mine følelser akkkurat nå.. men det virker som han kommer til å dra.. han sier han ikke skal møte hun og at jeg kan ringe han så ofte jeg vil, men har jo ikke noe garanti for at han ikke skal møte hun.

han kan jo ikke ha mye respekt for meg hvis han drar???

akkurat nå tenker jeg ikke på annet og sier at jeg vil ikke at han skal dra, men han sier han ikke har bestemt seg enda.

vet ikke hva jeg skal gjøre, om dette er slutten på forholdet.... er jo han jeg elsker og vil ha for alltid..

men vet ikke om han tenker det samme

måtte bare få ut litt frustrasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar, blir ganske paff! Virker som det har vært kjempe masse utroskap rundt jul og nyttår. Hvis du leser andre tråder her inne så ser du andre også som har funnet ut at mannen har vært utro. Sørgelig.

Men jeg syns du bør la han dra, for det blir ikke bedre av å passe på å holde han i handen hele tiden. Det er nok vanskelig å stole på han igjen, men du må nesten bare håpe på at han snakker sant. Så bedrer det seg nok når tiden går.

Men han bør jo ikke få ha kontakt med den dama i det hele tatt og si han lever på aller siste sjangse nå. Så han får holde kuken i buksa si!

Du må jo sette deg ned med han og snakke skikkelig ut, hvis han elsker deg og du han så bør dere jo prøve. Mener nå jeg.

Skrevet

Enten la han dra alene, eller bli med. At han skal la være å dra fordi du nekter ham å dra er ikke fruktbart, og kan fort virke mot sin hensikt.. Det beste er om han blir hjemme fordi han selv vil det sånn, tvang er ikke løsningen!

Så lenge han tilbyr deg å være med, forutsatt at du faktisk har mulighet til det, så syns jeg ikke det er så veldig respektløst å dra, men skjønner at du føler det sånn forsåvidt.. Har vært der sjøl, og det beste, og vanskeligste, er å innse at man faktisk ikke kan bestemme hva den andre skal gjøre, og så heller fokusere på seg selv og det man selv evt må jobbe med, så kommer resten av seg selv..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...