Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Ser på barne tv med min datter,og programlederen er pakistansk.Ikke noe imot det ,men lurer bare på hvorfor har dem pakistansk musikk ,og skal lære barna pakistansk dans ? Jeg bare spør ,er av utenlandsk opprinnelse selv men synes er litt teit det her .FÅR MYE PEPPER JEG NÅ VEL
trillemamma Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det handler nok om at de små skal få impulser fra andre kulturer. Jeg synes det er greit.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Det handler vel om at det bor mange pakistanere her i landet. Ta det med ro, jeg har sett og hørt svensker på nrk også, jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 ok hehe jeg var nok litt kjapp i å reagere
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes ikke noe om det. Jeg synes ikke noe om denne masseinnvandringen heller da...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Trodde han var indisk jeg, han snakket ihvertfall mye om india og en indisk høytid når jeg så på en gang. I allfall, er vel greit at de har programledere av forskjellige kulturer og underviser om det, de fleste barna møter jo barn fra andre kulturer i barnehagen og skolen. Jo mer kunnskap, jo mer forståelse, jo mindre problemer :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 hmm og problemet er ? har det noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå