*SmurfeMamma* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 hei:) hvordan går det med deg??Har du fått besøk av tr nå?? reger med du ikke har fått posetiv test siden du henger her med oss på bli gravid fortsatt.. tihi:) jeg har mest sansynelig hatt en SA jeg.. var hos legen og snakket om det... og hun trodde det var en SA, jeg fikk jo en del svake posetive tester, og mange som ble posetive etter tiden hadde gått ut.... leste et sted at dere også skal ha prøve pause...?? vi skal ha det fra februar til slutten av april.... så håper så inderlig det klaffer for oss i januar.... så vi slipper denne prøve pausen... klem
monca*84*j12 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Heihei Her er alt ved sitt vanlige....Jeg fikk mensen jeg vet du, og har nå hatt gleden av og ha den i 1.5uke så langt.. regner med hvertfall det dobbelte... Mine sykluser er på tur og jeg har mens i ca 3-4uker om gangen.. ganske håpløst. Så kjedelig at du har hatt SA, det er aldri noe hyggelig og høre om... Men det som er positivt oppi det hele er jo at det nesten klaffet første pp. Så da tar det HELT sikkert ikke mange mnd før spira sitter.. Jeg har tatt prøve ferie ja... Skal ha det ut mars regner jeg med... Vil helst ikke ha sent på året fødte barn, da jeg helst ikke vil at barna mine skal være 5år når de begynner på skolen... (Er spesial pedagog, så bryr meg kanskje i overkant mye om slikt.. hehe) Jeg skal til legen i morgen for og starte utredning og hjelp til og kanskje redusere vekten litt sånn at spira sitter når vi starter opp igjen,,,=) Jeg trur ikke det klaffer denne mnd for deg... jeg håper det gjør det, men trur nok vår måndene er bedre for deg!! Jeg føler en nydlig vårdag hvor alt bare er helt perfekt og du får to streker på testen... Kanskje vi kommer til og følge hverandre vi da=) hehe ble langt dette.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 jeg har faktisk litt på følelsen at vi vil følge hverandre jeg... har vel egentilig ikke helt trua på at januar er min mnd selv heller, men vi skal iallefall gi det en sjangs... tihi--- men nå går jeg på pencillin og knakser smerte stillende.. har fått lungebetennelse, og er full av feber og "au,au"... så sjangsen for å lykkes er nok veldig liten nå..... vi tenker det samme som dere at vi ikke ønsker å hanet barn som bare er 5 år når det begynner på skolen... Er lærer jeg da, så sikkert derfor jeg også er så opptatt av dette... he:) syns nesten det er tidlig for en 6åring å begynne på skolen jeg... jeg føler liksom så mars måned for deg jeg da.... huff... samtidig som jeg føler vi kommer til å følge hverandre... så jeg håper jeg tar skammelig feil på det der.!!!!! april spire hadde vært fint da:)termin i slutten av januar.... da hadde jeg vært fornøyd.... hehe:)
monca*84*j12 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Nei så morro da, at vi bryr oss om de samme tingene... Jeg er helt enig med deg, at i mange tilfeller er det fortidlig med 6år også... Kanskje fleksibel skole start hadde vært noe.. For det er jo mange some er superklare også.. hehe... Er ikke ferdig utdannet heller jeg da.. er på siste året i bacholor graden nå.. Gleder meg til og jobbe litt... Du også syk ja... ME TOO.. har ligget med influensa siden fredagen.. sukk... men begynner og bli litt bedre nå.. Kanksje det blir mars baby da, at jeg får ungen i Mars.. hmm.. Jeg trur nok ikke jeg blir gravid i Mars, for jeg har ikke tenkt og starte opp før slutten av mars... Men slutten av januar barn har alltid vært ønsket mitt.... Håper veldig vi følger hverandre, jeg har også litt følsen av det... Hadde vært koslig hvertfall=) klæm
monca*84*j12 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jepp da var lege besøket overstått.. Og det gikk over all forventning! Jeg er herved henvist til gynikologisk avdeling¨på A-hus til en infertilitets ekspert.. weee.. Så skal nå utredes for pcos og alskens dritt... Jeg fikk denne henvisningen på grunnlag av tidligere utredninger... I samråd med legen er jeg nå satt tilbake på pilla, bare mini pilla denne gangen, skal bli sååå godt og slippe ha menstrasjon i 4uker om gangen... JIPPI Jeg har en super lege! Første gang jeg traff han nå... =) Klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 å så bra:) Da tenker jeg ting vil ordne seg for deg jeg! skjønner godt det skal blir deilig og slippe mensen i 4 uker om gangen ja.. det må jo være et mareritt!!! får håpe du blir gravid med en gang du begynner prøvingen igjen etter prøvepausen da:) lykke til videre! jeg har akkurat fått tlf fra legen om at jeg har lungebetennelse, med fortettning i høyre lunge...+ at blodprøven jeg tok for å se om jeg hadde blodpropp i lungen var på grenseland, så var mulig en liten blodpropp i lunen også....:s.. så om jeg ble veldig tungpusten i løpet av helgen måtte jeg reise rett på legevakten.... huff... går på pencillin for lungebetennelse da... klem:)
monca*84*j12 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Ja satser på at alt ordner seg. for oss begge!!!!! Det blir tidlig på året fødte barn på oss!!! Jaaaaa Shiit, det hørtes ikke noe veldig hyggelig ut. Og kanskje enda mindre blodpropp.. Jeg har selv hatt lungebetendelse, så vet det er utrolig bedrintent.. Du må oppdatere meg da, hvordan det går for deg fremover med babymaking.. =) Lykke til videre til deg også klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2009 jeg skal holde deg oppdatert:) du får holde meg oppdatert også blir spennende å se hva som skjer.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå