craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 I februar har jeg og samboeren min vært sammen i to år, og vi har lyst til å ta en tur til den byen hvor vi møtes for aller første gang, Trondheim=) Har lyst å reise på en kort kjærstetur og la frøkna vår være hos besteforeldre. Hun er 7mnd i februar. Noen andre som har reist fra babyen sin for en helg? Eller er jeg dum som tenker på å gjøre det? Hun har vært mye hos besteforeldrene sine,og overnattet hos dem alene.
Gulosten™ Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Så lenge du er trygg på besteforeldrene er det overhode ikke noe problem. Eneste det står på er vel hvor mye du kommer til å savne den lille hehe Reis og kos dere, alle forhold har godt av en liten "piff", spesielt etter at man har fått barn Kjøp noe moro på www.kondomeriet.no så er dere garantert en fantastisk tur.... heheheheh
Renate :-) Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde ikke gjort det, men har hun vært der mye og dere og dem føler det er greit går det nok helt fint :-)
Linda-Kristin=) Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 det synes jeg du skal gjøre med god samvittighet! det gjør noe med forholdet å få barn så dere har helt sikkert godt av en tur sammen bare dere to! heldig er du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå