sweet dreaming Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er altså konstant sliten om dagen. Har hatt forkjølelse siden 1 des, som kommer og går. Jeg har 2 barn fra før, er nå i uke 27 og er konstant slapp. Har vært sykmeldt denne uken og skal på jobb igjen på mandag. Jeg er bedre av forkjlelsen, men jeg har jo ikke energi, bekkenet er kjempevondt så jeg halter rundt og føler at jeg er 80 år gammel, deppa ,syk og lei. Er det pinglete å be om en uke til med sykmeld? Jeg er sliten av ingenting. Vanligvis elsker jeg butikker og shopping osv. Nå får jeg hodepine og blir helt satt ut bare ved tanken på å dra i butikken. Her om dagen var jeg i butikken og de var utsolgt for noe av det jeg skulle ha , da jeg kom i bilen brøt jeg bare sammen i gråt ved tanken på å måtte dra til en annen butikk for å få tak i det jeg skulle ha. Og dette er jo ikke normal oppførsel! Mannen min lurer på hva som feiler meg , og jeg må si jeg lurer litt selv. Jeg sover jo like mye som før, men har altså ikke energi og en følelse av at hodet mitt alltid er ullent. Slapp, sliten og skjelver innimellom når det går litt tid mellom måltidene. Noen som har det på samme vis??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå