Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Dem blir med ho hjem ,det er greit og koselig ,jeg lager middag til dem også.Jeg lagde gryte og hun jenta sa det vil ikke jeg ha liker ikke ,har du smakt spør jeg .Nei gidder ikke har du noe annet? jeg lagde pannekaker da ,hun spiste 4 stk ,og jeg skulle ta den siste da hun sa ikke ta jeg skal ha den også.Men hun orket ikke alikevel .Hva skal vi ha til dessert,hva får jeg å spise ,kan jeg få kan jeg få hele tiden .Er ikke bare hun ene men flere av jentene . Er detta vanlig tru?Jeg prøver i hvertfall å gi unga mine oppdragelse synes er litt frekkt sånt hva synes dere? O g små nasking av tingene til min datter.Men ene gangen så blei et gull armebånd borte som min datter fått av mor mi som er død,men jeg vet faen ikke hvem som har tatt det.
trillemamma Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 oki, nå får jeg sikkert pepper, men men.. Jeg har en skolegutt, som også har kamerater med seg hjem. Alle, absolutt alle, både nabobarn og klassekamerater trenger oppdragelse, også når de er på besøk hos venner, det er min erfaring. De prøver seg, helt til den dagen de merker at det er grenser her også. Da er de plutselig snill, ihvertfall de fleste.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Barn er fæle,men foreldrene som står bak disse er værre!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Ja dem er det ,unga svarer og er oppsnasige ,mora bare sitter der sier ingenting. Og unga klår på alt og hopper i soffaen ,jeg har senga mi i stua pga liten plass .Dem hopper i senga mi ,jeg sier ikke gjør sånn ,mora sitter på FETTA sier ingentin ,jeg begynner å lure på folk. Hun ene dro ned buksa og viste meg rumpa ,jeg sa sånt kan du gjøre hjemme.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Når man ser hvor frekke og ufordragelig mødrene deres er her inne overrasker det meg ikke en smule. Meg og mitt er det eneste interessante og det eneste som skal vernes. De legger seg opp i andres ting og klarer ikke å se sine egne feil og mangler.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Liker de ikke maten du lager - kan de gå HJEM og spise!! Man lager ikke en ekstra middag til bortskjemte drittunger som blir med hjem fra skolen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Dere lager ekstra mat for venner som ikke liker ditt og ikke liker datt. Voksnefolk som burde vite å oppføre seg der etter. Så hvorfor ikke gjøre det for barn? Blir helt matt av all særbehandlingen folk forventer.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Enig med deg pzzzzz! Her i gården går det gutter ut og inn hver dag. Mange såkalte "verstinger" som har foreldre som ikke helt har kontroll om du skjønner.. Men her i huset har vi klare regler, noe jeg faktisk litt strengt forteller ALLE unger som kommer inn her. Uansett om de har med seg foreldre eller ikke. Jeg snakker til besøkende barn på samme måte som til mine egne og de får ingen særbehandling. Det fungerer helt utmerket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå