Tweety 2 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 hei i dag er 6 dager på over tid og møkka lei.... vil i fødsel jeg....... vil se den lille gutten....
Babyønske �� Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 JA!! Begynner å lure på hva som er galt med meg. Er dette straffa for å hatt et lett og problemfritt svangerskap? Var hos legen i dag, og han ordna time for meg på fødeavdelinga i morra, så da får jeg vite hvordan det står til. Har absolutt ingen tegn på hverken modning eller anna, så frykter det verste. Igangsettelse er det siste jeg vil, kunne veldig gjerne tenkt meg at ting skjer så naturlig så mulig.
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 10 dager her... Er MØKKlei... vil så gjerne starte på livet som mamma NÅH. Fysisk sett er formen superduper, men sitter med tårene i øynene her... Føler meg som en dritt, for jeg har jo vært så utrolig heldig gjennom hele svangerskapet at jeg burde nå kunne klare vente uten å klage og syte...
Tweety 2 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 tror ikke det er straff. jeg har hatt ett tungt svangerskap denne gangen ( i forhold til forjegang) må si jeg er tålig utpumpa nå egentlig. legen ga meg også falske forhåpninger han trodde jeg kom til å føde i førsten av des. så jeg har vært klar lenge jeg........ heldig egentlig du som skal få se hvordan det står til i morgen....
Tweety 2 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 jeg tror det er bra å syte jeg det er nå vi kan syns synn på oss selv ( for gutta har det så mye lettere. det er nok en grunn til alle hormonene.
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det føles i allefall godt å klage litt:) Tømme ut litt frustrasjon! Så kjedelig at du har blitt servert falske forhåpninger! Selv har jeg vært innstilt på å måtte gå over tiden, siden mora mi gjorde det, men det er mye tyngre enn jeg trodde! Psykisk tungt...
Tweety 2 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 ja som jeg pleier å si 9 mnd er en lang og tøff utfordring. mye rart som skal skje. og alt rart er så godt som normalt. er dette din første??? min andre. 5 år siden sist, men dette svangerskapet er mye mye tyngre og helt annerledes. med min første var ALT lett. ingen bekymring. det eneste var at jeg gikk 4 dager over tiden. men hadde også en veldig lett fødsel. i dette svangerskapet har jwg vært innom alt tror jeg svangerskaps diabetes (hadde ikke alikka vel) svangerskaps forgiftning (hadde ikke alikka vel) 2 ganger urinveisinfeksjon med pensiliner( men etter dyrking var det ikke noe alikka vel) bekkenløsning og låsning har jeg. falsk vannavgang har jeg hatt. tror det skulle være det meste. nei nå syter jeg ille...... men det var godt å få det ut også da. nå vil jeg bare føde.
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Ja, er førstegangs og alt har gått som en drøm! Skjønner du har fått gjennomgå litt av hvert... Men uansett så er vi snaaaart ferdige. Selv om hver eneste dag man går i møte føles lang og uoverkommelig så er vi definnitivt nært slutten! Phu... Legetime i mårra. Da får jeg vite hva som skal skje videre håper jeg!
Tweety 2 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2009 er litt sjalu på deg der ja..... lykke til.... gleder med veldig til det er slutt ja!!!!!!!!
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Takk takk:) Lykke til til deg og. Håper noe skjer snart!
Avokado Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 - 7 dager her ja!! Noen dager går det bra andre dager er bare dritt. Blir spesielt lei all masingen fra folk. Slitsomt. Hadde heller ikke trodd jeg skulle gå så lenge. Gikk 3 dager over sist. Det verste er at jm bestilte overtidskontroll. Fikk på dag 14 over. What.... Kom nå lille venn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå