Liljekonvall<3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Nå har samboer og jeg bestilt tur til Thailand. Vi reiser når lillegutt er rundt 6 måneder, og lurer derfor på om vi bør ha en annen vogn enn den vi har kjøpt. Vi har en Simo kombi, men blir denne for stor og klumpete til å ha med på reisen?
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ville valgt en vogn som passer i de fleste terrenger og som er lett å bære på.. i tilfelle dere skulle måtte bære på den.. Der må dere nok høre med en barnebutikk hvor det er vogner å få tak i.. Lykke til
Babyønske �� Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Tror jeg ville valgt en mindre og lettere vogn ja. Kjenner jeg blir litt svett av tanken :-) Tror ikke dere vil angre på å ha med en som er lett å legge sammen og ikke tar så mye plass, men er redd dere vil angre om dere tar med Simoen. Er glad i Simo selv altså, men det ville ikke falt meg inn å ta den med på ferie, hvertfall ikke til utlandet. Er mange fine og gode reisetriller på markedet, så gå for det
lillebøllaspringmadrass Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 bruk en reisetrille med liggestilling, og som har god lufting og med myggnetting som tetter alle hull. Kjøp stooor myggnetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå