Gå til innhold

P-plaster noen som har prøvd det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk p-plaster av legen i dag ,men har ikke brukt det før,glemte å spørre om det er det samme som minipille eller p pille.Noen som vet,har erfaring? brukte zeracette men mista helt lyst på sex

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt p plaster. Skjønner ikke heeelt spørsmålet ditt da!

Nå har ikke jeg hatt noen problemer med p-piller eller noe da. Valgt p-plaster fordi jeg ville ha noe enkelt. skal jo byttes 1 gang i uken istede for å huske en pille hver dag.

Syntes det var litt kjipt å gå på når sommeren kom for de stedene plasteret skal settes synes bra når bikini sesongen kom, utenom det var jeg i allefall fornøyd!

Skrevet

Jeg satte plasteret på rumpa så det viste ikke...Gikk ikke med string på stranda uansett.., bytta bare side for hver uke. Jeg tålte det bra i 6 mnd , men så tålte jeg de ikke mer.Men da jeg brukte det og ikke var dårlig var jeg super fornøyd.

Skrevet

P-plaster er likere p-pille enn minipille. Minipiller har mindre hormonmengder etter slik jeg forstår.

Skrevet

Har prøvd det, likte det ikkje! Fekk veldig ømme bryster av det + at det såg stygt ut der plasteret sat. Når eg tok det av var huda raud og irritert lenge, så eg tålte det nok ikkje i det heile tatt. Bytta til P-ring, var kjempefornøgd med det når eg brukte prevensjon.

Skrevet

Har også brukt p-plaster og var igrunn veldig fornøyd jeg =) rett over skambeinet på venstre side, slik at det ikke syntes når jeg gikk i truse/bikini. Men gyn'n min anbefalte veldig Nuva Ring (p-ring), så byttet til den og strålende fornøyd:) Er visst litt mindre hormoner i de! Eneste var at jeg måtte ta ut ringen før sex, typen likte den ikke;) Men det er ikke no stress, tar 1. sek!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...