Gå til innhold

Dere som har vært på tidlig UL, har dere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt med samboern deres da, har jo veldig lyst å ha med min sambo, men jeg er 6 uker idag, å skal bestille time imorgen, så jeg 8 uker når jeg skal på UL.

Men tenker sånn på om dem tar UL inni eller bare på mageni uke 8.?

Er vell lite kult å ha med typen inn å må ligge i en GU stol med en dings oppi meg, om dere skjønner..?

Dere syns sikkert jeg er rar nå, men er veldig ny på det området her :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappan var med her... men venta ute...

men jeg hadde tidlig ul for noen dager siden grunnet sjekk om SA....

tok da innvendig ul... ikke noe for han å se liksom... kan eventuelt hente han inn etter du har fått den oppi da;) hehe... men er jo noe han slv kan vær emed på å bestemme.. er nok kos å se lille hjertet banke:)

Skrevet

Det jeg tenker også :) <3

Vil jo gjerne at han skal få se hjeret.

Skrevet

Hjertet skulle det stå :P

Skrevet

han kan jo bare snu ryggen til når du legger deg ned og får kamerapenisen *hehe* oppi deg;)

Skrevet

Var i dag jeg og SELVFØLGELIG var pappan med! Han ventet med å komme inn til jeg var på plass i stolen. Du er dekt til så han ser jo ikke alt... hadde innvendig ul og er kjempefornøyd med det!

Var helt fantastisk å være sammen å se det bitte lille barnet "sprelle" der inne.

Han haddde jo roen nok til å spørre om mye rart mens jeg lå der og bare å tørket tårer og smilte og var helt borte...

9+2 :-)

Skrevet

Jeg har hatt sambo med på UL både når jeg var 5+6 og når jeg var 10+5. Legen tok først vanlig sjekk, mens sambo ikke så på og når han hadde fått på plass UL-staven inni meg fikk han komme bort og se på skjermen. Første gang var det bare en liten prikk på 3 mm, men med et bankende hjerte. Siste gang var det en liten krabat på 4 cm som sprellet med beina. Var en stor opplevelse for begge to å se :)))

Jeg ville tatt han med hvis jeg var deg.

Skrevet

Hei hei:-) akkurat sånn tenker jeg også. selv om han har sett både det ene og det andre før så blir det litt spesielt og litt ekkelt om han skal se at de putter den kamerapenisen, som noen kaller det;), oppi der. Så jeg kommer til å be han vente ute til den er på plass, og så kan han få komme inn og se. Godt det ikke bare var meg som var "rar" hehe. Er første barnet mitt også, så alt er uvant og spennende. Gruer meg litt til det innvendig kamera, men d går vel:-) Håper det er en kvinnelig lege!

Skrevet

Da jeg mistet i høst, var kjæresten min med på alle de 4 ul jeg tok, med 5 forskjellige leger.

Det var helt naturlig for meg, og han var også inne hele tiden. Også på første da vi ikke visste at noe var galt.

Jeg er utrolig glad for at han var inne hele tiden, da legene brukte lang tid på å finne noe, og satt helt stille lenge...

Disse var innvendig ul.

Denne gangen skal jeg få utvendig ul når jeg er 8+1. Da skal kjæresten min også være med. Vil dele gleden med han (og orker ikke være der alene om det skal gå galt igjen...)

Skrevet

Jeg var på tidlig ul i dag og mannan var med hele tiden. Har vært igjennom fire prøverørsinnsettinger så begynner å bli vant til innvendig ul nå.

I Porsgrunn får vi et håndkle som vil holder rundt oss når vi legger oss i stolen, så man ser jo ikke så mye. Mannen står jo ved hodet mitt så synes det er uproblematisk.

Han syntes jo det var like stas å se vårt lille mirakel :-)

Skrevet

Sist svangerskap var vi på tidlig ul. Synes ikke det var noe problem, selv om jeg grudde meg litt på forhånd (-hadde jo hørt om kameradildoen).

Jeg halveis satt/halveis låg i en stol, og fikk ett håndkle over underlivet. Samboeren min stod ved siden av meg, og fikk ikke sett "penetreringen" pga håndkleet. Synes det var helt ok, og gjør det gjerne igjen.:)

Skrevet

Hør med ham og spør ham hva han vil. Du kan jo prøve å forklare litt hvordan du tror det blir, og så kan der sammen finne ut av kjørereglene. Min mann ville være med på tidlig UL, og han så det meste som skjedde der nede, men som han sa etterpå, så var han mer opptatt av å følge med på skjermen enn noe annet sted. Det er jo dere begge som er gravide, så det er jo helt naturlig at begge tar del i det som skjer. Men igjen - spør ham hva han vil.

Skrevet

Vi bestilte tidlig ultralyd, den hadde jeg i ca uke 7. Han var med bort og han var med inn, først tok hun utvendig ul, så tok hun invendig. spurte om det gikk greit for han, og han kunne gå ut hvis han ikke ville, men han SKULLE være der. Lå på en benk og han så ingeting annet en skjermen med bebien vår på. Han var fasinert av det han skulle se på. Null problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...